Skip to main content

De mobiele data op mijn telefoon gaan zomaar aan. Ik heb geen instelling aanstaan voor automatisch aangaan wanneer er geen verbinding is. Ik dacht eerst dat ik het zelf gedaan had en vergeten was maar dat is absoluut niet zo. Ik heb het namelijk ruim een week in de gaten gehouden en het wordt inderdaad zomaar ingeschakeld. Óók als ik wifi aan heb. Dit kost mij onterecht geld. Kan het iets zijn wat ik niet weet?

 

Weet niemand hier een antwoord op? Het is dus weer gebeurd, ik heb net gecheckt. Dit gaat KPN terugbetalen 


Hoi @Ecaj! Dit moet haast wel iets van een instelling van je toestel zijn. Dit is niet iets wat wij op afstand aan of uit kunnen zetten.
Wat voor toestel gebruik je precies?


Hoi @Ecaj! Dit moet haast wel iets van een instelling van je toestel zijn. Dit is niet iets wat wij op afstand aan of uit kunnen zetten.
Wat voor toestel gebruik je precies?

Hoi Thomas, ik heb inmiddels van een medewerker gehoord dat KPN niet op afstand mobiele data kan aanzetten terwijl er gewoon wifi is en je niet eens de deur uitgeweest bent. Dat gjng ook wel heel ver. Ik heb een oudje (iig een oud model, wel nieuw gekocht), een Motorola Moto e7 Power. Bij de instellingen kan ik niet iets ontdekken, vrij standaard. Ik heb net nog even gekeken, en ja hoor, weer staat het aan. Dus als je een ideetje hebt , graag ☺️


Dat is wel merkwaardig zeg. Ik heb werkelijk geen idee wat of waar de oorzaak hier zit. Je kunt hierover ook altijd even mee langs een winkel. Daar kunnen ze gewoon even met je meekijken!