Skip to main content

Mijn mobiele nummer is niet bereikbaar als men mij opbelt. Telkens wordt men verbonden met een meneer die hetzelfde nummer schijnt te hebben. Op mijn mobiel kan ik bij recent wel zien dat men mij heeft opgebeld, maar hij gaat bij mij niet over. Sms’jes en Whatsappjes van anderen naar mijn mobiele nummer komen wel aan.

Hoi @Mobiele nummer niet bereikbaar. Welkom op het KPN Forum! Wat vreemd dat jouw gesprekken worden doorverbonden naar iemand die hetzelfde nummer lijkt te hebben. Heb je al gekeken of jouw nummer misschien wordt doorgeschakeld? Als dit niet het geval is wil ik je vragen om jouw naam, postcode, huisnummer, mobielnummer en het klantnummer achter te laten in het KPN Forum profiel. Het mobiele nummer kan je kwijt in het “Persoonlijke opmerkingen” veld. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan?


Ik heb de link in je bericht gevolgd en de wijzigingen aangebracht.

Wil nog even vermelden dat ik dit van vele contacten heb vernomen, inmiddels nu al acht maanden, verschillende vrienden en kennissen durven mij daarom niet meer op te bellen via mijn mobiele nummer.


Goedemiddag @Mobiele nummer niet bereikbaar, ik heb gekeken in ons systeem en zie een doorschakeling naar een vast telefoonnummer. Het gaat om een doorschakeling bij "Ingesprek". Deze doorschakeling kun je er zelf afhalen via: #67##groene beltoets]


Welke deactivering moet ik dan kiezen met m’n mobiel?

 


Je hoeft niets te kiezen, je hoeft alleen te bellen naar #67# met je mobiele telefoon. Dus #67# invoeren en bellen, de groene beltoets indrukken.