Skip to main content

Kon vanmorgen mijn telefoon niet aanmelden met pincode (zelf ingesteld) Kan alleen nog  een noodnr. bellen? Niemand weet een oplossing. Een half uur met de helpdesk gebeld en later naaar de winkel gegaan. Niemand weet hoe dit op te lossen.

 

Hallo @Maria Kievit 

 

Is dat de pincode om in de mobiel te komen of die van je simkaart?
Kan je nog wel gebeld worden?

Welke merk/type mobiel heb je?


Hallo @Maria Kievit, kun je inmiddels al weer gebruik maken van jouw telefoon? 


nee, kan er niets mee


Niemand weet dit op te lossen. Ik heb niets bijzonders gedaan. De ene dag gewoon uitgeschakeld en de volgende dag dit probleem! 


niet mijn inlogcode, maar de simkaart.  Geeft wel aan dat er gebeld wordt. Krijg een vreselijk geluid te horen!Swipe omhoog om te beantwoorden. Doe ik dat dan is het telefoontje rood. Dus kan ik niet antwoorden.


Op mijn scherm staat links onderaan een telefoontje en tekst Ontgrendelen voor alle functies en gegevens

 

 


Motorola G5g


Je bent de best als je dit voor mij weet op te lossen!


Als je wel gebeld kan worden dan is het dus de pincode voor de telefoon die fout gaat.

Je had de telefoon dus helemaal uit staan en na aanzetten gebeurde dit?
Als hij niet uitstond dan kan je nog een herstart proberen als dat nog niet geprobeerd is, dat kan je doen door de powerknop ingedrukt te houden tot je het menu ziet om te herstarten.

Als herstart niet helpt dan kan je eerst deze opties proberen https://unlockjournal.com/motorola-moto-g-5g/ om weer toegang te krijgen via je Google/GMail account.

 

Mocht niets van de bovenstaande opties werken dan zou je de telefoon terug kunnen zetten naar fabrieksinstellingen om weer toegang te krijgen.
Je bent dan wel alles kwijt wat op die telefoon staat, hopelijk heb je je foto's en andere data ook nog ergens in de cloud staan.
 

Zie dit YT filmpje hoe je hem kan resetten naar fabrieksinstellingen via de power en volumeknoppen:

 


Heb gehoord dat je je gegevens kunt bewaren door ze in de computer over te nemen.

De powerknop is de aan/uit knop? Simkaart is geblokkeerd zie ik soms staan. (Ik probeer van alles)

Het is onmogelijk dat ik de pincode niet goed heb. Na mijn pincode te hebben ingevoerd krijg ik het gewone scherm. Zodra ik Swipe wordt het beeld zwart met alleen het toetsenbord en vermelding dat alleen in  noodgeval kan bellen ! Snap je dat ik er niets van snap?


Heb het filmpje gekeken. Kan het niet zo goed volgen. Gaat me te snel .

 

 


denk dat de mensen van de KPNwinkel me hiermee kunnen helpen? Vandaag er weer heen geweest, maar ze waren gesloten (GRRRR  !!!!!)


Heb het filmpje gekeken. Kan het niet zo goed volgen. Gaat me te snel .

 

 

Je kan ook in YouTube de snelheid lager zetten, of op pauze drukken. 


Heb gehoord dat je je gegevens kunt bewaren door ze in de computer over te nemen.

De powerknop is de aan/uit knop? Simkaart is geblokkeerd zie ik soms staan. (Ik probeer van alles)

Het is onmogelijk dat ik de pincode niet goed heb. Na mijn pincode te hebben ingevoerd krijg ik het gewone scherm. Zodra ik Swipe wordt het beeld zwart met alleen het toetsenbord en vermelding dat alleen in  noodgeval kan bellen ! Snap je dat ik er niets van snap?

Je kan gegevens overzetten naar een computer maar dan moet je normaal ook je pincode invoeren om toegang te krijgen tot je mobiel.

De powerknop is i.d.d. de aan/uit knop.

Het kan een software of hardware probleem zijn, je kreeg toch ook een heel naar geluid als je gebeld wordt dus ergens zit er iets fout in het toestel.

Als het een software probleem is wordt het door de reset naar fabrieksinstellingen opgelost, bij een hardware probleem zal het toestel kuren blijven vertonen.

 

Is het ondertussen gelukt met of zonder hulp van iemand in een KPN winkel?