Skip to main content

Mijn mobielnummer is administratief geblokkeerd. Ik ben een week geleden overgestapt van een andere provider naar KPN met nummerbehoud. 

Goedemiddag @OscarJ, welkom op ons forum!
Dit is natuurlijk niet de bedoeling! Heb je hierover ook al contact gehad met onze telefonische collega's op 0800-0402? Dat is meestal het snelste omdat we daar direct contact hebben.

Anders kijken we hier natuurlijk ook graag even met je mee, maar het kan soms even duren voor je reactie van ons hebt.

  • Heeft het al wel gewerkt?
  • Werkt je oude simkaart nog wel?
  • Wat is de status van je bestelling als je kijkt in je mijn bestelling?
  • Heb je je toestel al herstart?

Beste Thomas,

Ik kan niet bellen, het nummer is geblokkeerd. Dus ik kan ook niet naar 0800-0402 bellen.

het heeft nog niet gewerkt, de overstap datum van T-Mobile naar KPN was 22-3-2022

Mijn oude simkaart werkt niet meer

De bestelling is afgerond, denk ik

Ik kan mijn mobielnummer niet koppelen in MijnKPN

Ik heb het toestel reeds opnieuw gestart. Ik heb ook een nieuw toestel gekocht, ik krijg het blokkade-bericht op beide toestellen

Mijn mobiel nummer dat ik mee neem van T-Mobile is 06-*********

het bestelnummer is ARMOR******-*

Mijn klantnummer is 90********* (dat is het nummer dat ik via tv-abonnement heb)

groet,

Oscar

 

*admin: privégegevens verborgen


Ik heb ook de activatie ingevoerd. Ik kreeg toen overigens de melding dat de simkaart inmiddels geactiveerd was

 


Bedankt voor je gegevens en toelichting @OscarJ, ik heb je gegevens even verborgen.
Houd er rekening mee dat we hier op een openbaar forum zitten en dit voor iedereen inzichtelijk is.

Ik heb je nummer en bestelling er even bij gepakt en zie dat deze pas op 22-04 overgezet word naar ons. Tot die tijd moet hij dus nog actief zijn bij T-mobile.
Het is goed dat je de simkaart alvast geactiveerd hebt want dat moet ook binnen een week, maar het nummer is daarmee niet meteen overgezet.


22-4??? ik, dat verklaart het. Ik heb mijn oude sim erbij gepakt en die werkt inderdaad nog.

De bedoeling was om de overstap direct te doen, maar laat het maar nu zo, dan loopt het in de pas met mijn andere KPN abonnementen.

Heel erg bedankt voor het napluizen.

 


Ah ja! gelukkig!
Ik vermoed dat dit hem erin zat dat je nog een maand opzegtermijn hebt bij T-mobile.

Veel plezier alvast met je nieuwe aansluiting (over een maand😅)