Skip to main content
Vraag

Mijn nummer is ineens afgesloten na 15 jaar, wil graag mijn nummer terug

  • December 17, 2021
  • 5 reacties
  • 213 keer bekeken

Ik zit al 15 jaar bij KPN en ineens kreeg ik een sms met je nummer wordt over 2 dagen afgesloten. Geen tijd gehad om na te bellen maar dacht ook dat het spam was. 
 

Nu kan ik ineens niks meer. Echt afgesloten. Ik wil mijn nummer terug. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

  • December 17, 2021

Hallo @steefje-23 , met een andere telefoon na 8 uur even bellen met 0800 0402, Twitter of Facebooken of chatten.

 


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 17, 2021

Dank je! Ga ik zeker toen. Tel de minuten af. 


huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • December 17, 2021

Hoi @steefje-23 
Je kunt altijd nog naar nummer 1200 bellen dan krijg je de KPN en kun je verder vragen wat er aan de hand is. Dat nummer blijft n.l. altijd beschikbaar.


Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • December 17, 2021

Dank je! Ga ik zeker toen. Tel de minuten af. 

@steefje-23 

Normaal gesproken gebeurt dit bij een mobiel abonnement alleen als de facturen niet betaald worden. Maar dan moet je daar al eerder wat over gehoord hebben. Zodra de achterstand is voldaan, wordt het nummer dan weer vrijgegeven. 
 

Of had het bij jou een andere reden? 


Nico_
Topper
Forum|alt.badge.img+10
  • Oud Moderator
  • December 17, 2021

Hi @steefje-23 en welkom op ons forum!

Ik kan mij voorstellen dat dat even schrikken was vanmorgen! Kan ik er veilig vanuit gaan dat je inmiddels contact met ons hebt gehad en het is opgelost/duidelijk geworden?