Skip to main content
Beantwoord

Mijn nummer zou vandaag geporteerd worden van zakelijk naar particulier maar werkt nog steeds niet

• February 17, 2025
  • 1 reactie
  • 44 keer bekeken

vanochtend tussen 11.00 en 13.00 zou een zakelijk nummer geporteerd worden naar een prive abonnement. U raad het al om 11.00 ging de oude sim op inactief. Tot op heden is de nieuwe sim nog niet actief.

Alle bellers krijgen nu een niet in gebruik toontje.

Volgens kpn kan het 24 tot 48 uur gaan duren.

Hoe gaat kpn om met de schade om die hierdoor veroorzaakt word

Beste antwoord door Michel.uit.Arnhem

Hoi ​@Ton1966 

Het ziet er naar uit, dat het ergens fout loopt omtrent de portering van jouw 06-nummer van zakelijk naar particulier mobiel abonnement.

Want als bellers te horen krijgen, dat het nummer niet in gebruik is gaat het dus ergens fout!
Daarnaast duurt nummerportering geen 24 tot 48 uur, maar is het vaak binnen de aangegeven tijd (11:00 - 13:00 uur) overgezet van de oude simkaart naar de nieuwe simkaart.

Ik adviseer je daarom ook, om direct contact op te nemen met de zakelijke klantenservice van KPN, via het gratis telefoonnummer: 0800-0403 om na vraag te doen waar het nu fout gaat.
Een medewerker kan direct in het systeem kijken, wat de status is, waar het eventueel fout is gegaan, maar ook welke stappen er nu gezet dienen te worden om dit op te lossen.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@Ton1966 

Het ziet er naar uit, dat het ergens fout loopt omtrent de portering van jouw 06-nummer van zakelijk naar particulier mobiel abonnement.

Want als bellers te horen krijgen, dat het nummer niet in gebruik is gaat het dus ergens fout!
Daarnaast duurt nummerportering geen 24 tot 48 uur, maar is het vaak binnen de aangegeven tijd (11:00 - 13:00 uur) overgezet van de oude simkaart naar de nieuwe simkaart.

Ik adviseer je daarom ook, om direct contact op te nemen met de zakelijke klantenservice van KPN, via het gratis telefoonnummer: 0800-0403 om na vraag te doen waar het nu fout gaat.
Een medewerker kan direct in het systeem kijken, wat de status is, waar het eventueel fout is gegaan, maar ook welke stappen er nu gezet dienen te worden om dit op te lossen.