Skip to main content

 

Vandaag tussen 11.00 en 16.00 zou mijn nummer overgezet worden van youfone naar kpn. Ik heb de nieuwe simkaart er al in zitten en een paar keer opnieuw opgestart, maar ik kan nog steeds niet bellen.

Hoe los ik dit op?

Hallo @Jo-anne1919 ,

Doe de telefoon eens helemaal uit. Probeer daarna eens om het nieuwe simkaartje eruit te halen en daarna weer opnieuw erin te stoppen. Daarna de telefoon opnieuw opstarten.  


Heb je nog wel verbinding met YouFone @Jo-anne1919 , zo ja, dan is de nummerportering nog niet klaar.


 

Heb je nog wel verbinding met YouFone @Jo-anne1919 , zo ja, dan is de nummerportering nog niet klaar.

 

Ik kan niet zien of ik nog verbinding met youfone heb. Moet je dan verder gewoon afwachten tot de nummerportering klaar is?


 Moet je dan verder gewoon afwachten tot de nummerportering klaar is?

@Jo-anne1919 

Werkt het morgenochtend om 10.00 nog steeds niet? Ga dan met jouw telefoon even naar de KPN-winkel.  


Okeetjes, bedankt allebei!!!


Hi @Jo-anne1919, welkom hier. 

Het kan inderdaad zijn dat de portering nog niet gereed is. 

 Moet je dan verder gewoon afwachten tot de nummerportering klaar is?

@Jo-anne1919

Werkt het morgenochtend om 10.00 nog steeds niet? Ga dan met jouw telefoon even naar de KPN-winkel.  

Prima advies. Je kunt ook eerste even met ons bellen om te kijken hoe het staat met de portering. Ons gratis nummer is 0800 0402. We zijn bereikbaar maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 18.00 uur. Zaterdag van 08.00 tot 17.00 uur.

Om te controleren of je nog verbinding hebt via Youfone kun je de Youfone simkaart weer terugzetten in je telefoon, controleer dan of je nog kunt bellen. 


Ik heb inmiddels gebeld naar kpn en ben erachter gekomen dat de datum van nummeroverzet was veranderd. Dus ik heb mijn antwoord! Nogmaals bedankt voor de hulp!