Skip to main content

Ik heb op 2 december 2023 mijn bestelling retour online aangemeld en vervolgens retour gestuurd met bijbehorend retourformulier. op 8 december 2023 is het retour aangkomen bij kpn. Na veelvuldig contact  met de klantenservice krijg ik op 22 januari 2024 een mail dat mijn bestelling kwijt is en dat ze het vervelend vinden dat het niet is geleverd en dat er een onderzoek gestart wordt bij postnl. Vervolgens weer contact gehad met de klantenservice. dit blijkt een standaard mail te zijn. Erg verwarrend. Ik heb mijn order dus wel ontvangen. deze netjes retour gestuurd deze is bij kpn aangekomen. dus de post heeft niets kwijt gemaakt. ergens bij kpn is het zoek geraakt. een onderzoek  bij postnl is dus helemaal niet nodig en het is belachelijk om mij nogmaals weken te laten wachten voordat ik mijn geld terug krijg. Het is intern fout gegaan bij kpn. Dus ik wil graag contact met iemand die dit even juist in het systeem kan zetten en dit met spoed oplost.

Hallo @idco , wlkeom bij de KPN Community waar klanten elkaar helpen.

Ik kan je zo niet helpen bij dit vervelende probleem, maar als je in je profiel alvast je privégegevens (en abonneenr.) invult, dan kan een KPN moderator wanneer die dit ziet, jou wel sneller helpen.


@idco :  je hebt je profiel deels ingevuld.  Ik krijg verschillende resultaten maar zie nergens jouw naam staan.

Kun je de gegevens verder aanvullen en daarna hier een seintje geven?


@Erwin van KPN mijn naam adres en klantnummer staan in mijn profiel. Welke gegevens heb je nog meer nodig?


Ik zie nu dat je bij ons op een bedrijfsnaam hebt geregistreerd.  Verder is er gisteren een mail verstuurd met een terugbelnummer. Heb je die al gebeld?


@Erwin van KPN ik heb geen mail ontvangen met een terugbelnummer.


Een SMS dan misschien?  check even je sms geschiedenis


@Erwin van KPN Nee geen sms, mar inmiddels wel te horen gekregen dat mijn retour verwerkt zou worden, echter de terugbetaling laat nu ook weer al twee weken op zich wachten.