Skip to main content

Hallo, ik heb bij mobiel.nl een telefoon met abonnement besteld. Deze is na meerdere bezorgmomenten niet geleverd en mobiel.nl is daar ook een onderzoek voor gestart. Maar nu krijg ik opeens een email dat mijn simkaart is geactiveerd terwijl ik deze dus nooit heb ontvangen. Het eerste wat ik probeerde was het simkaartje te blokkeren, maar daarvoor moest ik het nummer invoeren en daarna van dat nummer uit een verificatie code ontvangen. Ik kan dus niet deze verificatiecode ontvangen want ik heb het kaartje of telefoon niet in mijn bezit. Wat moet ik nu doen, want ik vermoed dus dat iemand anders mijn simkaartje heeft en deze aan het gebruiken is. Hoe kan ik dat simkaartje alsnog blokkeren zonder een verificatiecode?

Alvast bedankt!

Mvg,

Kai Bosch

Oeiik zou bellen met 0800-0402 dat is het snelste want het forum duurt langer voordat er een moderator reageert.


Oke dan zal ik morgen maar eens snel bellen, heel erg bedankt!


Ik zou gelijk even bellen want het moet geblokkeerd worden voordat je met kosten zit?!

En vul je profiel in met privé gegevens zodat mocht een moderator het zien mee kan kijken.


Heb ik al 2x gedaan, maar het antwoordapparaat vertelt mij dat mijn vraag niet telefonisch beantwoord kan worden. En dat ik van 08:00 tot 20:00 iemand aan de lijn kan krijgen, dus eigenlijk heb ik pech tot morgen. 😪


@Yvitex welkom op het KPN Forum. Wat een nare situatie en goed dat je dan aan de bel trekt. Ik heb het abonnement op basis van het klantnummer in je profiel gevonden maar ik heb daar een ander mobiel nummer bij staan. Klopt het nummer in jouw profiel? Kun je dat checken en ook de laatste drie cijfers van je IBAN vermelden in het vakje “Persoonlijke Opmerkingen” dan blokkeer ik hem meteen.


@Yvitex Ik heb je een privébericht gestuurd.