Skip to main content

U vraagt mij - voor toegang tot mijn facturen in MijnKPN om mijn sim kaart die ik voor mobiel internet gebruik, te activeren. 

ECHTER, de sim kaart is zo groot en ik heb geen toestel waarmee ik deze kan activeren. 

Kunt u mijn abonnement voor mij activeren? 

 

Hallo @JM098,

De simkaart heeft een 4 in 1 formaat. Wat betekend dat deze van full sim tot aan nano sim verkleind kan worden. Ik neem aan dat er vast wel een formaat tussen zit welke in een apparaat past. 
 

 


Hallo @JM098, ik begrijp dat je jouw mobiele internet abonnement wil koppelen aan MijnKPN. Het koppelen van abonnementen aan een KPN ID/MijnKPN account dat doet KPN niet voor klanten. Dit zal toch echt zelf gedaan moeten worden. 


Leuk dat dat zo is. Mag ik KPN dan verzoeken mij de facturen weer gewoon te mailen? Dan kan ik mijn boekhouder weer blij maken

 


Dat kan ik voor je regelen @JM098. Zou je dan wel even jouw profiel in willen vullen? Als je mij hier dan even een seintje geeft, ga ik het voor je regelen. 


Profiel ingevuld, dankjewel Jeroen. 

 


Vanaf de factuur van de maand november krijg je de specificatie weer per e-mail. De eerdere facturen heb ik nog even voor je nagestuurd @JM098