Skip to main content

donderdag 21 mei heb ik een sim only abo besteld en betaald, maar deze is nog niet binnen. Wanneer kan ik deze verwachten. Ik heb een paar keer via chat geprobeerd er achter te komen. De ene keer zei een dame dat ik de zondag nog moest afwachten. maandag had ik een jongeman die zei dat hij niets voor me kon doen en gisteren had ik ene Johan die geen antwoord meer gaf. Vanmorgen gebeld, 13 minuten gewacht en de verbinding werd verbroken. 

Ik begin het nu al zat te worden en overweeg mijn geld terug te vragen en bij een andere provider een abo af te sluiten. Echt heel irritant. Zo raak je klanten kwijt. Hopelijk krijg ik nu antwoord….. Alvast bedankt.

Hoi @Ccm, welkom op het KPN forum. Heel irritant dat je simkaart nog niet binnen is. Nog vervelender wordt het als je niet weet wanneer je het dan wel kunt verwachten. We duiken er graag even voor je in. Daarvoor hebben we je gegevens nodig. Wil je die aanvullen in je forumprofiel? Postcode + huisnummer, naam contractant en mobiele nummer is voldoende. Geef je hier een gil als je dat hebt gedaan? Dan kunnen we in actie komen :)


Beste Nadia,

Bedankt voor je snelle reactie! ik heb de gegevens ingevuld. Hoor graag!

hartelijke groet Chantal


Hoi @Ccm, dank voor de gegevens. Een Sim Only abonnement wordt met briefpost geleverd, en ik zie hier dat jouw simkaart op de 22e is verzonden.  Dus die zou er al moeten zijn. Controleer voor de zekerheid even je oud papier of je hem niet per ongeluk hebt weggegooid. Als hij daar niet bij is, dan kun je via de bestelstatuspagina een nieuwe aanvragen. Log daar in met je bestelnummer en postcode. Bovenin heb je dan een blauw blok met tekst over activeren. Klik in dat blok door naar de activatiepagina. En daar kun je dan een nieuwe aanvragen door te klikken op ‘Simkaart kwijt of niet ontvangen’.

 


super bedankt. Ik heb het ingevuld en wacht het nu even af. Eindelijk snel geholpen, nu hopelijk snel in de bus!


is de simkaart nu binnen gekomen! kan ik die alsnog activeren? Dan stuur ik de nieuwe terug. Of is het al geblokkeerd?


ik hoor het graag nog even. Alvast bedankt


Hey @Ccm, online kun je de Nieuwe of vervangende simkaart activeren.

Ik vermoed dat de ‘oude’ geblokkeerd is en dat je op de nieuwe moet wachten :see_no_evil: Maar, probeer het eens? 


oké, dank je wel. 


Reageer