Skip to main content

Beste KPN,

Ik zit ergens mee.. Ik ben al ruim twee jaar lang met plezier klant bij KPN, echter zijn wij thuis van internet provider gewisseld, omdat er weinig en slecht bereik was op ons adres. Dit heeft er echter ook voor gezorgd, nadat ik mijn abonnement had verlengd voor nog eens 2 jaar (met voordelen), dat ik deze voordelen kwijt ben geraakt. Ik betaal nu veel meer dan dat ik bij de internetprovider zou betalen die wij nu hebben moeten nemen. Ik zit dus nog vast aan dit abonnement tot september 2023. Daarnaast is mijn telefoon dringend aan vervanging toe. Maar ik kan geen nieuwe telefoon kopen in combinatie met een goede abonnementsdeal, omdat ik dus nog vast zit aan mijn niet voordelige abonnement voor nog anderhalf jaar(!). Ik vroeg mij af of er opties zijn om tegemoet te komen hierin. 

 

Alvast bedankt,

Met vriendelijke groet,

Janneke 

Hallo @Jannekexm , is jouw abonnement van september 2021 een sim only abonnement?

Een sim only abonnement kan nl. voortijdig worden opengebroken naar een abonnement met toestel. Hier zijn echter wel een aantal voorwaarden aan verbonden. Zo dient het sim only abonnement minimaal 3 maanden actief te zijn. Het openbreken van een sim only abonnement is ook alleen mogelijk bij een abonnement dat vanaf de start sim only was.

Het is alleen mogelijk om dit met de collega's van de klantenservice te regelen. Je kunt hen telefonisch bereiken via 0800-0402 (gratis) en via de chat. 

bron: sim only naar abo met toestel