Skip to main content

Goeiemorgen,

 

6 Juli heb ik gebeld, dat ik wegens emigratie mijn telefoonnummer over wou zetten van Abonnement naar Prepaid. Mevrouw aan de telefoon zei dat dit via de website moest. Dit heb ik dezelfde dag nog gedaan, inclusief meldezettel dat ik in Oostenrijk woon. 

Ik hoor niks, dus 22 Juli gebeld hoe het leek. Niemand kon wat vinden in het systeem. Dus opnieuw een aanvraag gedaan tot het overzetten van het abonnement naar prepaid, middels een mail. 

24 juli mail gehad van KPN, Uw hele telefoonnummer wordt afgesloten. Vanaf 25 Juli kunt U de kpn diensten niet meer gebruiken. 

Ik gelijk bellen, en mevrouw annuleert de aanvraag tot afsluiten, om er vervolgens een prepaid van te kunnen maken. 

Vandaag kom ik erachter dat mijn telefoon toch is afsloten. Ik heb twee keer gebeld en 6 minuten in de wacht gestaan, totdat de verbinding wordt verbroken. Ik kan dus geen contact met jullie krijgen. Daarnaast is mijn telefoon afgesloten, waardoor ik geen telefoontjes kan ontvangen. 

Graag jullie reactie

Beste @Erien, welkom! Wat ontzettend vervelend dit! Wil jij je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer die bij ons bekend waren, je 06-nummer en evt. klantnummer(s)? Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt, dan help ik je er graag verder mee. 


Hallo Monica, 

 

Ik heb inmiddels eindelijk contact met jullie gekregen via de telefoon. Via daar is het opgelost. Dankjewel :)


Hallo Monica, 

 

Ik heb inmiddels eindelijk contact met jullie gekregen via de telefoon. Via daar is het opgelost. Dankjewel :)

Goed om te lezen @Erien. Bedankt dat je het nog even laat weten.