Skip to main content

Heb 2 Abbonementen lopen bij KPN een is tot februari 2022 en de andere begint pas februari 2022 , nu krijg ik een mail dat de oude verzekering beindigd is met Mij toestemming terwijl ik deze nooit heb gegeven .

 

ik bel met de vraag waarom het beindingd is word ik naar de winkel gestuurd  , ben de service van KPN  ZAT.

 

ik moet met deze tijd naar de winkel zodat hun voor mij gaan bellen .

 

wtf wordt er voor de klanten gedaan ???

Hallo @Waarom wordt me, welkom! Ik kan me voorstellen dat je je toestel graag zolang mogelijk verzekert. Klopt het dat je een verlenging van jouw contract hebt afgesloten voor een nieuw abonnement inclusief toestel? Dan is het logisch dat de huidige toestelverzekering beëindigd wordt. Bij het nieuwe toestel zit namelijk een nieuwe toestelverzekering. De oude verloopt op het moment dat de nieuwe in gaat. Dit zou ook zo in de bevestiging moeten staan. Als je wilt, kan ik dit natuurlijk voor je nakijken. Zou je je forumprofiel willen aanvullen met jouw 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? Jouw mobiele nummer kan je invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Als je hier een seintje geeft als je dit gedaan hebt, dan kan ik je verder helpen.


Bedankt voor je reactie !!

mijn oude abonnement loopt tot februari 2022 het kan niet zo zijn dat jullie deze 26 november beëindigen zonder dat ik daar toestemming voor heb gegeven me toestel zou tot einde van de oude contract verzekerd moeten blijven !

 

vervolgens voor de nieuwe heb ik deze over het hoofd gezien , bel ik de klantenservice en leg ook uit dat ik ivm met me werk het niet red om naar de winkels te gaan aangezien ze precies 17:00 sluiten door de regels ! Wordt me maar telkens gezegd ga naar de winkel zodat de winkel weer naar jullie kan bellen slaat nergens op !!!


Jouw abonnement loopt nog tot februari, maar als je jouw nieuwe toestel al wel hebt ontvangen en hier een toestelverzekering bij hebt afgesloten, dan wordt de toestelverzekering wel al overgezet. Je kunt het nieuwe toestel dan direct gebruiken zonder je zorgen te maken. Jouw oude verzekering komt te vervallen op het moment dat jouw nieuwe verzekering in gaat, wat gebeurt zodra je het toestel ontvangt.


Ik heb helaas geen nieuwe verzekering afgesloten doordat ik dacht dat het vanzelf zou gaan aangezien ik best lang klant bij jullie ben !!! Maar dat was niet het geval !!!!

 

dat neemt niet weg dat jullie alsnog de oude verzekering van de oude toestel hebben opgezegd zonder mij toestemming .

 

(Dit is wat jij tegen mij zeg) Jouw oude verzekering komt te vervallen op het moment dat jouw nieuwe verzekering in gaat, wat gebeurt zodra je het toestel ontvangt.

 

toestel is ontvangen nou is er geen verzekering erbij gezet (wat ik dacht dat automatisch ging ) heb me toestel aangevraagd met alles zoals de oude enige wat er verander is,  is me toestel !!

maar als ik jou goed moet begrijpen betekent het dat me telefoon verzekerd is? 
want de oude verzekering is stop gezet door jullie met mij zogenaamde toestemming die ik niet gaaf .

Maar zoals je hierboven al zij dat het komt te vervallen als ik een nieuwe toestel krijg of beter gezegt het wordt overgezet op de nieuwe wat nu niet het geval is 🤮 , maar ik zit nu wel met 2 onverzekerde toestellen terwijl ik nooit toestemming heb gegeven om het te stoppen !!!!!

 

 


Mijn excuses, ik dacht dat je bij het nieuwe toestel ook een verzekering had afgesloten. Bij een nieuw toestel moet wel een nieuwe verzekering afgesloten worden. Een toestelverzekering is, zoals de naam al doet vermoeden, gekoppeld aan een toestel. Voor ieder toestel dient dus een aparte verzekering afgesloten te worden. Een verzekering komt automatisch te vervallen na 24 maanden of wanneer je een nieuw toestel aanschaft en ontvangt. Sluit je voor het nieuwe toestel geen nieuwe verzekering af, dan zijn beide toestel inderdaad onverzekerd. Je hebt tot en met 30 dagen na ontvangst om alsnog je toestel verzekeren via shop.kpn.com/mobiel/verzekering/. Het is inmiddels langer geleden, dus dit gaat helaas niet meer lukken. Het spijt me, maar ik ben bang dat ik in dit geval niets meer voor je kan betekenen. :slight_frown:


Beste Denise,

Jij zegt dit :

Bij een nieuw toestel moet wel een nieuwe verzekering afgesloten worden. Een toestelverzekering is, zoals de naam al doet vermoeden, gekoppeld aan een toestel. Voor ieder toestel dient dus een aparte verzekering afgesloten te worden. Een verzekering komt automatisch te vervallen na 24 maanden of wanneer je een nieuw toestel aanschaft en ontvangt. Sluit je voor het nieuwe toestel geen nieuwe verzekering af, dan zijn beide toestel inderdaad onverzekerd

 

U zeg zelf elke verzekering van elke toestel is los van elkaar begrijpelijk , dat houd in dat me oude toestel nog verzekerd moet blijven tot dat het contract van de toestel zelf is verlopen !

En deze is in FEBRUARI en niet November !

dat ik de nieuwe niet had kunnen verzekeren is mijn eigen schuld want heb deze over het hoofd gezien , doordat ik dacht dat het vanzelf gaat .

 

maar de oude die februari afloopt is zonder mijn toestemming beindigd.

u zeg zelf elke verzekering is apart van elkaar waarom is de oude opgeheven ? Zonder mijn toestemming ?

het is tog onzin dat jullie deze beindigen terwijl het los is van de nieuwe toestel ?

 

En zoals gewoonlijk zegt kpn hetzelfde dat ze mij helaas niet kunnen helpen !

 

vind Kpn eerlijk gezegt grote oplichters er is elke keer weer wat met kpn .

vervolgens bel je voor klanten service wordt er gezegt dat ze je niet kunnen helpen , wat voor nut heeft de klanten service dan ? 

 

 

 

 


Een toestelverzekering is gekoppeld aan een toestel, niet aan jouw abonnement of contract. Je kunt ervoor kiezen om een toestel middels een krediet bij jouw abonnement af te lossen. Een toestelkrediet loopt maximaal 24 maanden. Daarna kan de toestelverzekering ook komen te vervallen. Dit staat echt los van het abonnement dat jij hebt. Hierdoor kan het dus zijn dat jouw toestelverzekering eerder ten einde komt dan jouw abonnement.  In dit specifieke geval heb jij ervoor gekozen om een nieuw toestel bij ons af te nemen en dus komt de toestelverzekering op het oude toestel te vervallen. Zou je ervoor gekozen hebben om een toestelverzekering op jouw nieuwe toestel af te sluiten, dan zou die vanaf datzelfde moment zijn in gegaan. Het spijt me, @Waarom wordt me, maar ik kan het echt niet anders maken. 


Mooi verhaal als Denise 

 

raar dat je zeg dat de verzekering is per toestel maar mij wel de reden geef dat doordat ik een nieuw toestel heb gekregen dat de oude komt te vervallen is tog onzin!!!

 

Als mijn oude abbonenemnt tot februari loopt moet mijn verzekering dat ook doen , wat voor kromme actie is dat !!!! 
 

het is beindig omdat ik een nieuwe toestel heb gehad maar als ik de andere toestel wil verzekeren moet

ik een nieuwe verzekeringen afsluiten klopt alllemaal niet wat je zeg 

 

 

snap niet waarom ik überhaupt me vraag heb gesteld want de antwoorden die jij mij geef klopen voor geen meter !!!

toestelen zijn apart maar omdat ik nieuwe heb gehad vervalt de verzekering. Van de oude die tot februari loopt !!!!!  En nog met mij toestemming terwijl ik dit niet heb gedaan !!!!!

 

snap dat je me wil helpen maar geef aub een antwoord dat meer geloofwaardig is dan elke keer dezelfde onzin te blijven herhalen en niet daadwerkelijk me vraag wil beantwoorden !!!!


@Waarom wordt me , Dit doet KPN om geen.klachten te krijgen dat een toestel verzekering nog lang doorloopt nadat het toestel al lang niet meer in gebruik is, dit zal ongetwijfeld in de voorwaarden hebben gestaan die niemand leest.

Bij een niet nader te noemen provider loopt die wel door en komt er na lange tijd de klacht dat er word betaald voor een verzekering van een toestel dat allang afgeschreven is.


Het is zowieso niet logisch om iets te beindigen zolang het nog Loopt , pure onzin dit de verzekering. Zou moeten stoppen de dag dat mij abonnement verloop en dat de nieuwe ingaat .

 

en niet 3 maanden van tevoren wtf


Dat een antwoord niet is wat jij had gehoopt, @Waarom wordt me, betekent niet dat deze niet klopt. De antwoorden die ik geef, kloppen. Dat je het er niet mee eens bent, staat hier los van. Ik kan de situatie niet anders maken. Jouw toestelverzekering is ten einde gekomen omdat je een nieuw toestel hebt ontvangen. Dit doen we inderdaad om de reden die Doornekamp aangeeft. Als we de verzekering door hadden laten lopen terwijl je het toestel niet meer gebruikte, had je voor niets betaald en dat is zonde. Om dit te voorkomen, stopt de oude toestelverzekering op het moment dat je een nieuw toestel via KPN afneemt. Ik kan er niets aan doen dat jij jouw nieuwe toestel niet verzekerd hebt en hierdoor zonder toestelverzekering zit. Het is niet mogelijk om nu alsnog een toestelverzekering via KPN af te sluiten, maar wie weet kan je nog bij een andere verzekeraar terecht. Ik snap dat dit niet het antwoord is waarop je gehoopt had, maar het is wat het is. En hiermee zou ik deze discussie graag willen afsluiten.


Sterk verhaal Denise !!!!! Vind kpn stelletjes oplichters wat mij betreft 😴😴😴