Skip to main content

Mijn vriendin woont in Medemblik en waar zij woont letterlijk naast de stad is maar 1 a 2 streepjes bereik.  

Verzoek aan KPN om hier een mooie 5g mast neer te zetten🙂

Hallo @Dig4tal ,

Op dit moment is KPN bezig om heel Nederland te voorzien van het 5G-netwerk. 

Met name in het noorden en oosten van het land zijn nog veel gaten te zien in de dekking op de dekkingskaart: 

https://www.kpn.com/netwerk/dekkingskaart.htm

Maar in Medemblik en omgeving is er al wel dekking van 5G. Kortom : je vriendin moet even goed kijken of haar telefoon OK is. Heeft ze het simkaart al in een ander (5g-)toestel geprobeerd?

    


Het gaat over mijn Galaxy S22 Ultra, heb letterlijk overal in de omliggende steden/ dorpen 5 streepjes. Hier in medemblik nieuwstraat / breedstraat 1 streepje en het bereik is bagger. Terwijl volgens de kaart er een mast staat op 1km ofzo.  Miss is die mast niet goed. Buiten lopen verbeterd niks.  Vanmiddag in hoorn geweest en even genieten van de snelheid haha. Hier in deze buurt is de kpn ontvangst te slecht. Uitgebreid getest uiteraard. 


De buurvrouw hier heeft ook kpn op haar iphone en die heeft ook maar 1 streepje 🙃 Dus het lijkt me wel duidelijk dat de mast zijn beste dagen gezien heeft. Er moeten gewoon een paar mooie moderne masten hier komen.


Er zijn in Medemblik geen storingen bekend: 

 

https://www.kpn.com/service/storingen.htm

Er zijn geen storingen of onderhoudswerkzaamheden in deze regio gevonden.

 

Alternatief : Zet haar telefoon op 4G. 


Mijn vriendin woont in Medemblik en waar zij woont letterlijk naast de stad is maar 1 a 2 streepjes bereik.  

Verzoek aan KPN om hier een mooie 5g mast neer te zetten🙂

Hallo @Dig4tal gaar het om slecht bereik binnen of buiten?

 


Jullie snappen het niet.  In medemblik in de breedstraat en nieuwstraat is er gewoon slecht bereik voor iedereen. Er moet een betere mast komen. Buiten en binnen. 


Hallo @Dig4tal ik snap het prima, maar de topic-titel roept logischerwijs vragen op.

Er zijn mensen die hebben perfect bereik binnen hun woonplaats/wijk, maar in huis voor geen meter.

 


Idd maar door de rare structuur hier kon ik de titel niet aanpassen. 

Ik denk dat de zendmast van kpn aan vervanging toe is hier. Liep er al een keer vlak langs ( 100 meter) en 2 streepjes.  In andere steden heb ik overal vol bereik.


Hallo @Dig4tal en als je de telefoon terugschakelt van 5G naar 4G of van 4G naar 2G, geeft dat ook geen verbetering? 3G noem ik niet, want dat bestaat bijna nergens meer bij KPN.

 

 


Het probleem zit niet in mijn telefoon. Niemand heeft goed bereik hier in medemblik met KPN. Vooral niet in deze 2 straten. Ik poste dit topic zodat kpn er wat aan kan doen.


Ik hoop dat KPN dit serieus neemt en er een toren bij zet. Kan echt niet Medemblik is superdruk altijd toeristen hier hele jaar door en 1 a 2 streepjes bereik in de stad. Ongeacht wat voor toestel je gebruikt. Toren is of zwak of er is wat mis mee


Hallo KPN Medewerker.

Aub snel een fix.


Hallo @Dig4tal ,

Op dit moment is KPN bezig om heel Nederland te voorzien van het 5G-netwerk. 

Met name in het noorden en oosten van het land zijn nog veel gaten te zien in de dekking op de dekkingskaart: 

https://www.kpn.com/netwerk/dekkingskaart.htm

Maar in Medemblik en omgeving is er al wel dekking van 5G. Kortom : je vriendin moet even goed kijken of haar telefoon OK is. Heeft ze het simkaart al in een ander (5g-)toestel geprobeerd?

    

Er zijn in Medemblik geen storingen bekend: 

 

https://www.kpn.com/service/storingen.htm

Er zijn geen storingen of onderhoudswerkzaamheden in deze regio gevonden.

 

Alternatief : Zet haar telefoon op 4G. 

@Dig4tal

Ik heb al eerder gemeld dat er in de omgeving van Medemblik al 5G-dekking is. KPN gaat echt niet op korte termijn nog een mast neerzetten als er in andere delen van het land nog helemaal geen 5G-ontvangst is. Dan krijgen die regio's prioriteit.

Of wil je soms een extra zendmast in de achtertuin van je vriendin? Pal naast de schuur? **************


Admin: zin verwijderd, past niet binnen onze huisregels


Jullie krijgen er zeker een kick van om mijn berichten te verwijderen.


Jullie krijgen er zeker een kick van om mijn berichten te verwijderen.

Zeker niet, dit zien we juist het liefst niet gebeuren. Je hebt echter al een aantal waarschuwingen gehad en bij deze heb je een ban te pakken. Dit voor 7 dagen. 

Ik hoop je daarna hier weer te spreken, ik heb je ook een e-mail gestuurd.