Skip to main content

Zijn er meer mensen die in de MijnKPN app een weergave van hun abonnement krijgen die niet klopt?

Ga naar de app - klik op Profiel - klik op Abonnementen → dan zie ik het verkeerde abonnement met de verkeerde prijs.

Maar als je dan klikt op Voordelen bekijken staat daar wél het juiste abonnement. 

Als ik check via de website MijnKPN staat daar ook het  juiste.

Hoe kan dat KPN? En kunnen jullie het a.s.a.p. corrigeren aub? Ik wil graag de juiste informatie in de app kunnen zien!

Hallo @Dabbler ,

Dat is juist. In de app worden de kortingen niet weergegeven.  Dat komt omdat je een korting alleen krijgt zolang je aan de voorwaarden voldoet. Dan moet je voor een korting inderdaad even kijken bij de voordelen. 

 

bron: 

 


Dat klopt niet helemaal Noordzee. Ik heb een abonnement met 10GB en onbeperkt bellen en sms voor 20,00 zonder korting, dat staat op de MijnKPN website of als je doorklikt in de app naar Mijn voordelen. In de app bij Abonnement staat 10GB met 150 min/sms voor 22,50 zonder korting, dat is toch echt een ander abonnement 


Ok, ik geloof je. Ik kan het alleen niet voor jou veranderen in de app. 


Ik ga el weer eens bellen met de klantenservice. Kennelijk gebruikt KPN verschillende databases, heel apart ….


Hi @Dabbler! Zie je inmiddels het juiste abonnement in de app staan? We hebben de afgelopen tijd het een en ander gewijzigd in de app. Kan zijn dat de weergave daardoor niet helemaal klopte. Het is natuurlijk wel vreemd dat je een ander abonnement zag staan.. Het eerste advies is altijd om te controleren of er updates beschikbaar zijn en eventueel de app opnieuw te installeren. 


Hi Lisa, nee hoor nog steeds niet. Mijn apps worden automatisch geüpdatet dus ik heb altijd de laatste versie. Het meest rare is dat onder Abonnementen en dan mijn naam de verkeerde info staat maar als ik naar Voordelen bekijken ga staat daar wél het juiste abonnement (alleen zonder prijs natuurlijk). En op de website staat ook de juiste info. Het verbaasd me dat KPN dus kennelijk meerdere databases heeft waarin ze de informatie van hun klanten opslaan.


@Dabbler Ik kijk graag even met je mee om het te melden en uit te laten zoeken. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Postcode, huisnummer, klantnummer en de laatste 3-cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer is voldoende. Je kunt de laatste 3-cijfers toevoegen aan ‘Persoonlijke Opmerkingen’.


Gedaan

 


Bedankt @Dabbler! Ik heb het even voor je nagevraagd. Zodra ik een reactie ontvangen heb, laat ik het hier weten!