Skip to main content

 

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

dit gebeurd bijna elke avond als mijn bundel op is...... 

Meestal na 23:00 en in de ochtend als ik wakker word werkt het weer…

 

Altijd als ik in bed nog even lig te youtuben en data op is kan ik niks meer doen.   Ben het zo zat.... 

 

En dan werkt via sms ook niet.. heb het zelfs via de laptop van de buren geprobeerd op hun internet maar de optie om 1GB erbij te doen lijkt wel uit te staan in de avonden....  beter word dit opgelost.


7 dagen geleden gepost en 0 reacties, schandalig 


Tja, dat heb je bij een wachtrij bij de KPN moderators van momenteel 9 dagen. (heb je voor degene die op je topic komt je gegevens al ingevuld?)

En de superusers kunnen hier niet veel mee.

Maar: ik begrijp dat je onbeperkt internet hebt met een dagbundel van 5 GB?

Zet de kwaliteit wat lager voor video in je apps. Dan doe je er langer mee.


Ik wil een reactie van KPN en niet van mede forum gebruikers, want daar schiet ik niks mee op aangezien jullie niet in het KPN systeem kunnen kijken.

Ik wil graag dat KPN het systeem repareert zodat je 24/7 1gb erbij kunt doen

 


Geen onzin dat het snachts niet werkt


Hoi @Dig4tal, welkom op het forum! 
Als je daglimiet bereikt is wordt je internet ook vertraagd. Je zou in deze situatie het beste óf eerder al de aanvullende bundel kunnen bestellen (voordat je daglimiet bereikt is) of via sms opwaarderen, dit zou in jouw situatie waarschijnlijk ook beter werken!

Voor een snelle reactie van een medewerker kun je ons ook altijd bereiken op 0800-0402 of via de chat op www.kpn.com/service


Beste  @Thomas 

 

Ik denk niet dat je goed hebt gelezen wat het probleem is.

 

Ik ben er heel goed van op de hoogte hoe het allemaal werkt.

 

Het probleem is dat jullie systeem vaak niet werkt.  Zie de screenshot die ik poste.  En dan praat ik tussen 23:00 en 06:00 uur.

En waneer het niet werkt werkt het niet via sms/app/ website of bij de buren of hun internet/pc

 

Het probleem ligt bij jullie, los het op of verlaag de prijs van mijn abonnement sinds jullie niet goed leveren waarvoor ik betaal.  


Je kunt gewoon 's middags al een 1 GB erbij doen. Met een sms is dat het eenvoudigst. Die wordt dan aangesproken zodra je dagbundel van 5 GB op is. Je hoeft voor de aanvuller(s) niet te wachten tot je dagbundel op is.

De dagbundels lopen van 00:00 tot 23:59.


Het systeem zal het 'snachts helaas altijd wat minder goed doen omdat we dan alle onderhoudswerkzaamheden uit voeren. Helaas is daar niet echt een oplossing voor.
​​


@PeterG  je hoeft dat allemaal niet te typen ik weet prima hoe alles werkt ik pomp meestal overdag al 5 of 10gb erbij.   Zodat ik in de avond geen problemen heb.

Toch ben ik zwaar ontevreden de extra gb optie moet snachts gewoon werken.


Aangezien de dagbundel ‘s nachts om 00:00 ingaat lijkt me dat juist dan niet nodig. Maar ja….

En dat typen. Ik beheers al 30 jaar 10-vinger typen. Doe ik soms sneller dan het toetsenbord kan bijhouden. Wees daar maar niet bezorgd over. :wink:


Ik kijk youtube in 1440p 1 uur is al 3gb weg. 

Die dagbundels zijn belachelijk klein.  Ik ben vaak onderweg en kijk vaak youtube. 5gb is niks.   Maargoed is geen probleem als alles werkt maar als om 23:00 data op is en het werkt niet vervolgens dan vraag ik me af waarom ik voor onbeperkt betaal aangezien het niet 24/7 onbeperkt is


Grappig hoe een 'moderator' die  mijn vraag niet eens snapt... zijn eigen antwoord als antwoord markeert.

Terwijl dit NIET een goed antwoord is, en al helemaal geen oplossing! Slecht kpn..... heel slecht.


Ik begrijp je vraag @Dig4tal en snap waar je tegenaan loopt.
Helaas is hier simpelweg geen oplossing voor. Vandaar dat ik dit antwoord heb gemarkeerd als “oplossing”


Het is in mijn ogen niet opgelost, ik ben ontevreden en ik wil een oplossing.    

Ik betaal boven de 70 euro per maand voor iets wat vaak niet werkt waneer ik het echt nodig heb.


11 uur is bedtijd, dan hoor je allang te slapen :wink:


Kan iemand de reactie van @Nick83  eraf gooien aub, slaat natuurlijk weer helemaal nergens op.. ik werk vaak tot 2 a 3 uur snachts. En heb veel tijd tussendoor om bijv youtube te kijken. En als data op is moet het gewoon werken.   Tenzij iemand van KPN mijn dagbundel kan verhogen.  En anders betaal ik vaak dus voor niks.   


Kan iemand deze foutmelding aub uit het systeem halen.   Dan wil ik bijv 5gb erbij doen en ipv 5x klikken moet ik minstens 12 tot 15x klikken voordat ik 5gb erbij heb door die stomme foutmelding.  Als ik een youtube filmpje wil zien van 45min in 1440p wil ik niet 3x tussendoor 1gb erbij moeten doen.  Kpn moest zich schamen voor dit slechtwerkende systeem betaal je een hoop geld krijg je dit gezeik en savonds en snachts werkt 1gb erbij niet eens dan staat het uit... dus als ik wil youtuben snachts heb ik pech....


9 dagen geleden weer gepost en wederom volledig genegeerd door het team van KPN.

 

Jullie adverteren met het volgende:

 

Met de Unlimited Data abonnementen van KPN kun je zorgeloos en onbeperkt internetten op je mobiele telefoon. Dat betekent eindeloos films, series en concerten streamen, online gamen, werken op je hotspot en meer.

 

Als dit zo is waarom werkt het systeem zo slecht dan?  

 

Als ik ga youtuben 2 uur en ik weet dat ik rond de 6GB ga verbruiken en ik heb er al 3 verbruikt en ik wil er 5gb bij doen zou je dus in theorie 5x moeten klikken op 1gb erbij alleen wat KPN express doet is 50% van de tijd een foutmelding geven waardoor een paar gb erbij doen veel tijd in beslag neemt ik heb al zovaak geklaagd en kpn heeft gewoon schijt aan mij aan de klant..…

 

 

Altijd en eeuwig deze stomme foutmelding als ik 10gb erbij wil doen moet ik minimaal 17x klikken op 1gb erbij bijna de helft van de tijd krijg ik een foutmelding.

 

Mijn volgende stap is ACM en een flinke klacht indienen.  


En als je dan de live chat gebruikt... zodra ze het probleem zien word ik meteen genegeerd! Schandalig KPN wat een slecht bedrijf.…

 

Van 15:24 tot 15:50 genegeerd.... daarna ben ik maar weggegaan... kan in 3 minuten gelezen zijn dat topic…

 

Zie dit als nog een klacht

 

 


Als u op zo'n manier communiceert, dan snap ik dat ze niet meer reageren...


@Nick83 

 

Pardon?  Ik heb een probleem wat ik graag opgelost zie worden maar KPN reageert er niet op ik probeer al een half jaar zo'n beetje dit aan te kaarten.

En sindskort op het forum maar daar zijn ze net zo slecht met klanten als de klantenservice 


Goedemorgen Patrick, het is natuurlijk niet de bedoeling je te negeren.
Helaas heb ik nog steeds geen ander antwoord voor je.
Dit heeft te maken met de belasting van het systeem en daar is simpelweg geen oplossing voor.
Mijn collega's achter de schermen zijn daarvan op de hoogte en dit zal op termijn wel opgelost moeten worden. Meer informatie daarover heb ik helaas niet.


Ik zit nu zonder internet 5g is op en het systeem werkt weer niet.....   sorry dat ik het zeg maar wat een slechte zaak hier van KPN   beter geven jullie mij een grotere dagbundel permanent.  


Ook via sms werkt het niet.   ***kpn ....…

*Admin: bericht aangepast i.v.m. huisregels