Skip to main content

 

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Ik heb je screenshots verwijderd omdat ze niet bijdragen aan de discussie en dit topic minder overzichtelijk maken.
Allereerst wil ik je vragen wat op je taal en toon te letten.
Daarnaast zie ik genoeg bundels aan staan op het moment om een week TV mee te kunnen kijken (als ze zo lang geldig zouden zijn).
Het systeem heeft simpelweg een paar minuten nodig om het bestellen van een bundel te verwerken.
Op het moment dat jij twee bundels per minuut probeert te bestellen gaat dat natuurlijk fout en krijg jij deze foutmeldingen.


@Thomas  je zou je moeten schamen…

 

Die screenshots bewijzen dat het systeem niet werkt en je verwijderd ze ijskoud ik stap nu naar het ACM kijken wat hun ervan vinden.


ik wil best op me taal letten maar ik ben simpelweg zwaar geïrriteerd omdat het nooit werkt…

 

En het is niet genoeg voor een week tv is genoeg voor 5 uurtjes youtube.


 Dit is bewijs dus verwijder het niet nog eens.

Al die bundels die je zag dat was uren later toen het weer werkte daarvoor heb ik 2 uur naar dit lege scherm lopen staren omdat het systeem niet werkte.


Graag het groene vinkje weghalen KPN want dit is niet opgelost.


Hoi @Dig4tal, dit probleem is bekend en wordt zsm opgelost.
Bedankt voor het signaleren!


Serieus? Word het na 12 maanden eindelijk opgelost?

Ik hoop het.


Zou iemand de oplossing weg kunnen halen? Aangezien dit topic nooit is opgelost.


@Thomas  je zou je moeten schamen…

 

Die screenshots bewijzen dat het systeem niet werkt en je verwijderd ze ijskoud ik stap nu naar het ACM kijken wat hun ervan vinden.

Wat zei het ACM er van?


Die hebben vorig jaar wel het 1 en ander gedaan. Ik ga daar niet inhoudelijk op in.