Skip to main content

Goedemorgen,

 

Enkele maanden geleden is mijn mobiele nummer omgezet van zakelijk naar particulier met uiteraard een ander adres. Tot op de dag van vandaag (zelfs na vernieuwen abo) staat op mijnnummervermelding.nl nog altijd de oude gegevens.

 

Enkele maanden geleden al eens contact gehad. Werd een ticket aangemaakt, maar al snel gesloten met de tekst ‘Zolang klant niets wijzigt aan zijn instellingen wijzigt er niets’.

 

Dat is natuurlijk leuk 😉 maar officieel zijn met adresgegevens gewijzigd. Ik wil een geheim nummer houden en ook anoniem op facturen andere mensen. Dat werkt. Maar stel ik wil vanzelf toch openbaar, dan gaat dat niet, omdat op mijnnummervermelding de oude gegevens staan…

 

Kan een KPN moderator hier nog iets? Het gaat mij om een refresh naar mijnnummervermelding met de huidige instellingen, alleen de nieuwe adresgegevens. Kortom:

 

  • Adresgegevens refresh
  • Nummer geheim houden op facturen andere mensen
  • Nummer geheim houden voor telefoongidsen en info Diensten.

Nummer staat in profiel.

Ha @King006, ik zie inderdaad staan: Nummervermelding staat nog steeds niet goed, maar alles staat op geheim, dus kan niet zo gewijzigd worden tenzij het weer openbaar gezet wordt. 

 

Ik weet niet precies of dit naar aanleiding van het ticket is geweest, maar ik wil toch kijken of ik het voor elkaar krijg. Wordt vervolgd!


@Marcia_,

Correct! :grinning: Dat was inderdaad het antwoord n.a.v. het ticket. Toch vindt ik het raar. Als het adres wijzigt, moet dat toch doorgezet worden ongeacht of er een optie wijzigt? Want zoals ik al schreef, stel ik wil toch iets publiekelijk kan dat niet omdat daar de oude gegevens staan :wink:  terwijl ik het daar wel moet wijzigen dan…

Ik ben benieuwd of het jou wel lukt!


@Marcia_,

 

Ik heb je even een DM gestuurd. Er is namelijk een (foute) wijziging nu zichtbaar op mijnnummervermelding.nl. Het klopt dus nog niet :wink:


Gezien en beantwoord! We houden het in de gaten :zipper_mouth: .


Met dank aan @Marcia_ zijn de gegevens nu goed zichtbaar :grinning: