Skip to main content

Gistermorgen kreeg ik binnen half uur melding dat mijn 20Gb verbruikt is. Normaal gebruik ik op een maand nog geen 0,5 Gb. Dit is gebeurt terwijl ik de mobiel in de auto had aangesloten. Ik ben bang dat er sprake is van misbruik. Ik heb KPN veilig geïnstalleerd.

Heeft de auto zelf niet een update gedownload ofzo? 


Hallo @Sieta61 binnen het apparaat waar de simkaart in geïnstalleerd is, kun je precies zien welke app hoeveel data verbruikt heeft.

 


Goedenavond @Sieta61! Dat is een hoog verbruik binnen een korte periode… zonde en balen van je databundel!

 Ik ben bang dat er sprake is van misbruik. 

Dat iemand anders jouw databundel verbruikt heeft, bedoel je dan…? Dat zou alleen kunnen als je van jouw mobiele telefoon een mobiele hotspot gemaakt hebt. Je moet dan wel toestemming geven en/of een netwerknaam + wachtwoord in/ vrijgeven, voordat een ander apparaat gebruik kan maken van je databundel. 

Ik vind de vraag van JanD een goede:

Hallo @Sieta61 binnen het apparaat waar de simkaart in geïnstalleerd is, kun je precies zien welke app hoeveel data verbruikt heeft.

Heb je dit al na kunnen kijken?


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je eruit gekomen bent. Anders hoor ik het graag!