Skip to main content

Ook bij mijn verscheen in de verlengomgeving de tekst ‘Unlimited deal: nu met airpods, MagSafe charger èn adapter cadeau! Als ik dan vervolgens op de voorwaarden klik, verschijnt een pop-up waarin men het over een korting van 48,00 heeft...(??)

Het trok mij over de streep het abonnement inclusief Iphone 12 te bestellen. Helaas ontving ik enkel de telefoon, 0 extra's. Een belletje naar de klantenservice leerde mij dat op de website van Apple staat dat de actie enkel voor zakelijk bellen geldt.

Dan zou die deal toch niet in mijn (verleng)omgeving mogen staan?

Ik noem dit misleiding en dat valt me erg tegen. 

Zie bijgevoegde printscreens.

 

Hoi @Krn2021, welkom. 

Dat is raar! De aanbieding en de voorwaarden komen in deze screenshots niet overeen. Ik ga dit voor jouw uitzoeken, want dit natuurlijk niet de bedoeling. Ik kom hier zo snel mogelijk op terug.


Beste Hanna,

Wanneer krijg ik hier verder een reactie op?

Vriendelijke groet,

Karin


Hallo,

Nog steeds wacht ik op antwoord…

Vrgr,

Karin


2 weken geleden melding gemaakt, het zou worden uitgezocht maar nog steeds geen antwoord!

*Admin: samengevoegd met bestaand topic

 


Hi @Krn2021! Ik heb je nieuwe topic samengevoegd met dit bestaande topic en @Hanna_ een seintje gegeven: zodra zij weer aan het werk is, krijg je van haar een reactie! 


Hoi Shyrin,

Dankjewel voor je (re)actie!

Wanneer zal @Hanna_ mijn case op kunnen pakken?

Hoor het graag ☺️

Vrgr,

Karin


En, is er inmiddels nog ooit een verhelderend antwoord gekomen of is de betreffende medewerker @Hanna_  of is dit ook weer zo’n ‘aanbieding’ waar een foutje gemaakt is en nooit meer inhoudelijk op gereageerd wordt?


Thx voor je belangstelling.

Ik ben bang van wel.. nooit meer iets gehoord verder.

Jammer hoor.


@Hanna_ @Shyrin_ 

Wie van jullie is het snelst? 


:smile:


@Hanna_    : Wakker worden! :relaxed:

 


Ah wat een schatje 🥰

Mijn hoop is nu gevestigd op @Shyrin_ 


Nee, ik weet zeker dat @Hanna_ morgen of overmorgen helemaal klaar is voor jouw vraag. 


Hoi @Noordzee, bedankt voor de reminders :sweat_smile:

Morgen kom ik hier uitgebreid op terug! 


Ik ben reuze benieuwd! Dank zover @Noordzee en fijne avond gewenst 😊


Hoi @Krn2021,

Ik had beloofd hier vandaag op terug te komen, voor nu lijkt het een fout op de website te zijn geweest. Heel vervelend natuurlijk, en dat had niet mogen gebeuren. Wel is de bevestiging die jij na het bestellen hebt ontvangen altijd leidend, heb je deze toevallig nog bij de hand? Zo niet zoek ik die voor je op. Wat voor korting/extra's stonden er in de bevestiging? 

 


Beste @Hanna_ ,

Fijn dat je je aan je belofte hebt gehouden!😊👍

In de bevestiging van 26/6/21 staat niets over extra's als airpods oid..

 

 


Toch jammer @Hanna_ dat ik verder niks meer hoor..

Had ergens nog gedacht.. ach laat ook maar.

Nogmaals dank @Noordzee 

Fijne dag!

 


Graag gedaan @Krn2021 ,

Maar ik ben van mening dat @Hanna_ hier nog op terug hoort te komen. 

Met name over de korting van 48 euro, ik verwacht dat die korting wel is verleend, maar dat kan Hanna beter nakijken.

 

Wat betreft de Airpods en adapter. Mogelijk heeft Hanna nog wat aan dit topic :

 

 


Hoi @Krn2021

Dat is helemaal vervelend, Ik ben het ook met @Noordzee eens dat in jouw specifieke geval de korting van 48 euro wel op zijn plaats is. Als je daar mee akkoord gaat maak ik het volgende week voor je in orde. 


Dat is fijn @Hanna_ 😁👍

En..de airpods? Daar had ik met name op gehoopt natuurlijk 😊 en aan het begin op gerekend.

Of ben ik nu te hebberig @Noordzee ? 😉


@Krn2021 

Zo'n actie met AirPods betreft vaak een korting van 100 euro. Je moet dan wel binnen een paar weken zelf in actie komen om die actie te regelen. 

Mijn eigen mening is dat Hanna het nu heel keurig oplost. Je kunt die 48 euro natuurlijk ook prima gebruiken om zelf ergens AirPods te kopen. Dan heb jij ze dan eigenlijk toch mooi 48 euro goedkoper.

(Het gebeurt best vaak dat klanten te laat mee willen doen aan zo'n AirPods-actie en dan vissen ze ook achter het net.)   

 


Ik had ook direct gereageerd dacht ik..

Maar ik ben blij natuurlijk met 48 euro 😊

Misschien is het handig om het duidelijk(er) aan te geven zodat mensen minder vaak achter het met vissen?

Thx voor je uitleg @Noordzee & fijn weekend gewenst!

@Hanna_ kan ik het bedrag binnenkort op mijn bankrekening tegemoet zien? 

Alvast dank voor je moeite & fijn weekend ook gewenst 😊👍


@Hanna_ is al een paar dagen vrij, maar ze komt hier ongetwijfeld nog terug.  

Hoi @Krn2021

Dat is helemaal vervelend, Ik ben het ook met @Noordzee eens dat in jouw specifieke geval de korting van 48 euro wel op zijn plaats is. Als je daar mee akkoord gaat maak ik het volgende week voor je in orde. 

Deze week dus….. 

En dat bedrag wordt dan gecrediteerd op je volgende nota. 


@Hanna_  is gek op lekker lang slapen…… 

Wakker worden……..

Want je hebt beloofd om het deze week te regelen voor @Krn2021…..