Skip to main content

Ook bij mijn verscheen in de verlengomgeving de tekst ‘Unlimited deal: nu met airpods, MagSafe charger èn adapter cadeau! Als ik dan vervolgens op de voorwaarden klik, verschijnt een pop-up waarin men het over een korting van 48,00 heeft...(??)

Het trok mij over de streep het abonnement inclusief Iphone 12 te bestellen. Helaas ontving ik enkel de telefoon, 0 extra's. Een belletje naar de klantenservice leerde mij dat op de website van Apple staat dat de actie enkel voor zakelijk bellen geldt.

Dan zou die deal toch niet in mijn (verleng)omgeving mogen staan?

Ik noem dit misleiding en dat valt me erg tegen. 

Zie bijgevoegde printscreens.

 

Hoi @Noordzee,

Je hebt me net op het goede moment te pakken, de week is nog niet voorbij :wink:. Als het goed is had jij insider knowlegde dat ik er een aantal dagen tussen uit zou zijn deze week, maar inmiddels ben ik weer aanwezig :grin:

@Krn2021, de 48 euro wordt met de eerst volgende factuur verrekend, dat is bij deze in orde gemaakt! 


Top @Hanna_ ,

Nee, dat wist ik niet, maar die paar dagen vrij zijn je natuurlijk van harte gegund. 

Fijn dat het nu allemaal is afgerond! :thumbsup_tone4:

 

En ik heb er best veel plezier in om jou af-en toe zachtjes wakker te schudden….. :relaxed:  


Haha, Ik dacht dat mijn collega Marcia dat misschien stiekem had verklapt :yum:. Bedankt voor je hulp bij het vinden van een oplossing! 


⏰

 


Fijn dat het toch nog is opgelost!

Dank voor alle inspanningen 😊👍


Fijn dat het toch nog is opgelost!

Dank voor alle inspanningen 😊👍

Graag gedaan @Krn2021 :thumbsup_tone4:

Eind goed, al goed…. 

 


Dat zeg ik pas als ik de aangepaste factuur ontvangen heb 😉

Fijne dag!😊


@Hanna_

Hoi! Toch nog een vraag: met welke factuur wordt het bedrag eigenlijk verrekend?

Ik ga er vanuit dat mijn gegevens bekend zijn, klopt?

Hoor weer graag 😊

 


@Noordzee 

Ik heb namelijk een nieuwe factuur ontvangen waarop geen verrekening is toegepast..

Misschien nog even wachten op de volgende?

 


Hoi @Krn2021

Ik ben bang dat de vergoeding en de factuur elkaar net hebben gekruist. Je kan de verrekening op de volgende factuur verwachten! 


Wat jammer...ook op de zojuist ontvangen factuur is het bedrag niet verrekend…

Was dit een grap?

@Noordzee 

@Hanna_ 

 


Ik vind dit geen grap. @Krn2021 

@Hanna_ zal dit nu eens goed moeten regelen.  


@Noordzee Ik zie/hoor mezelf ook niet lachen🤔


Oh pfffff, ik duik eens in de systemen voor je! Bizar dat dat zo mis gaat. 

Morgen krijg je van mij een update! Ik kan helaas niet tussentijds crediteren, anders had ik het bedrag nu gelijk op je rekening laten zetten 😅


Desalniettemin, toch bijzonder zo'n groot bedrijf.. en in deze tijd...zelfs bij mijn werkgever is dat geen punt 🤓


Hoi @Krn2021

Ik heb het even na gezocht en er is helaas iets mis gegaan. Ik heb het er nu goed ingezet en zal tussentijds ook nog voor jou controleren of dit wel echt goed gaat. Zoals ik al zei kan ik helaas niet tussentijds corrigeren, dus we zullen echt de volgende factuur moeten afwachten. Ik houd het voor je in de gaten! 


Far out! Als we dit eindelijk eens kunnen afsluiten 💃


En ik zeg, far out! Het bedrag is op de factuur in mindering gebracht!🎉

@Hanna_ 

@Noordzee

Bedankt, ik heb genoten vd grappige conversaties en prettige samenwerking 😁

Eind goed, al goed…. 


Fijn dat het is opgelost! 

Ik vind ‘Far out’ trouwens een fantastische bewoording! 


😃