Skip to main content
Vraag

Misleidende advertentie gratis Galaxy Watch 8 bij aanschaf Galaxy S25 Ultra

• November 26, 2025
  • 4 reacties
  • 107 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Beste,

Onlangs kwam ik de actie tegen waarbij bij het verlengen van mijn abonnement naar de Samsung Galaxy S25 Ultra een Galaxy Watch 8 gratis zou worden aangeboden. Dit trok mijn interesse, aangezien ik al in het bezit was van een Samsung Galaxy S23 Ultra en een 44mm Galaxy Watch van Samsung, die echter geen simkaart ondersteunt – iets wat voor mij een nadeel is.Maar voor de rest tevreden dus eigenlijk geen must om te moeten verlengen.

Wat mij echter is opgevallen, is dat in de advertentie enkel wordt gesproken over de "Galaxy Watch 8", maar pas in de kleine lettertjes van de bijzondere voorwaarden wordt vermeld dat het om de 40mm versie gaat, in plaats van de 44mm die ik oorspronkelijk had verwacht. Ik vind dit misleidend en had dit niet verwacht van KPN, waar ik al klant ben sinds mijn eerste abonnement.

Is het mogelijk om de 40mm versie om te ruilen voor de 44mm, zoals ik aanvankelijk had gehoopt?

Ik zie uw reactie graag tegemoet.

Met vriendelijke groet,
Rob

4 reacties

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Goedemiddag ​@Borro welkom op de KPN Community. Ik snap jouw teleurstelling. Het gaat denk ik dan om deze promotie van Samsung? Ik heb daar als moderator van KPN niet direct invloed op omdat deze actie via Samsung afgehandeld wordt. Ik heb dus niet een mogelijkheid om je een ander horloge aan te bieden, sorry.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 27, 2025

Beste Remco,

Ik had dit antwoord wel verwacht, aangezien jullie als tussenpersoon fungeren. Toch is het de promotie vanuit KPN die een verkeerd beeld heeft gecreëerd, niet die van Samsung. Het zou netjes zijn als KPN dit als tussenpersoon ook zou oplossen, in plaats van dat ik nu de discussie met Samsung moet aangaan, zij zullen immers weer naar KPN verwijzen.

Met vriendelijke groet,

Rob

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 27, 2025

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Rob ik snap je frustratie maar ik kan dit niet oplossen omdat wij die actie inderdaad niet runnen. Het spijt mij dat er niet expliciet in het eerste overzicht meteen de afmeting staat vermeld. Mocht je nog in de bedenkperiode zitten dan kan je contact zoeken met de klantenservice om de order te annuleren of aan te passen. Ik heb via dit kanaal niet de mogelijkheid om je te voorzien van een ander formaat horloge.