Skip to main content

Waarom heb ik in het buitenland geen ongelimiteerd internet terwijl dat gezegt wordt in een berichtje als ik de grens over rij in Hongarije?? Hele vakantie op ingesteld en nu gaat het weer een godsvermogen kosten. Krijg de indruk dat ik goed misleid ben. 

 

En ik krijg een berichtje dat 1gb €2,99 kost en volgens de klantenservice is dat €7,99..

 

Ik voel mij nu al aardig genaaid 

Heb je de roaming wel aanstaan

 

https://www.kpn.com/mobiel-abonnement/bundels/buitenland/binnen-eu.htm


Jazeker.. De kleine r staat naast het 4g logootje..

 


Hallo @Jeroenpol heb je een KPN unlimited data abonnement? Unlimited is alleen in Nederland ‘unlimited’. In de EU heb je de beschikking over 25 GB per maand.
bron: (https://www.kpn.com/mobiel-abonnement/unlimited-data.htm).


Ja dat klopt. Maar dat staat nergens aangeven en dan kloppen die berichten ook niet als je de grens overgaat... Wat een kutzooi!!!! Word gewoon weer geflasht door ze..... 

 

Goede reden om over te stappen of om helemaal te stoppen met deze onzin.. 


Op de KPN website staat dat wel beschreven, zie mijn link hierboven.
Ik ben wel nieuwsgierig hoe dat dan precies omschreven is in het bericht als je de grens overgaat. Kan je dat hier plaatsen?


Op de site staat duidelijk dat er een limiet is in het buitenland.  Overigens is dat bij alle providers zo.


 Waarom wordt dat niet vermeld dan??? Volgens mij staat hier wat anders!!! 


@Jeroenpol hiermee 

 Waarom wordt dat niet vermeld dan??? Volgens mij staat hier wat hier

 

Hiermee heb je echt wel een punt en is het inderdaad misleidend 


Kpn zal zelf nooit reageren natuurlijk?? 


Ok, duidelijk. Het standaard bericht, waar Unlimited niet expliciet genoemd wordt. Helaas verandert dit niets aan de situatie. Zoals op de KPN website duidelijk staat is het 25GB per maand.

Kpn zal zelf nooit reageren natuurlijk?? 

Een KPN moderator zal hier zeker nog reageren, meestal binnen 1-2 dagen (afhankelijk van de drukte).


Je wordt dus gewoon bedonderd waar je bij staat..… 

Ben er klaar mee!!! 


Hoeveel data heb je deze maand in het buitenland in het buitenland?


Kpn zelf stuurt onbeperkt maar daar bedoelen ze 25gb mee.. 2 dgn tour kijken en klaar weer.... 


Kpn zelf stuurt onbeperkt maar daar bedoelen ze 25gb mee.. 2 dgn tour kijken en klaar weer.... 

Waar "stuurt KPN onbeperkt"?

Daarnaast wist je, als het goed is, dat je in het buitenland binnen de EU 25GB tot je beschikking hebt bij een unlimited abonnement. Dit is meer dan dat KPN je conform de Europese richtlijnen zou moeten leveren.

Bron.


"Internetten zoals u gewend bent, zonder extra kosten" 

 

Wat zit jij hun nu te verdedigen??? Het klopt toch niet wat ze zeggen????

 

Ga aub ergens anders bijdehand doen en doen alsof kpn van jouw is


Dag @Jeroenpol, zou je het asjeblieft wel netjes willen houden? Ik snap de frustratie, want je verwacht het één en krijgt iets anders. Maar dat is geen reden om uit te vallen. We zitten hier allemaal om elkaar te helpen.

Zoals anderen ook al hebben aangegeven, heb je met een Unlimited abonnement 25 GB data binnen de EU te besteden. Dit heeft te maken met de afspraken die wij met buitenlandse providers maken. Deze informatie is voor iedereen beschikbaar op onze website.

Maar waar jij echt over struikelt, is het sms’je dat je van ons hebt ontvangen. En dat snap ik heel goed, want hier is geen rekening gehouden met Unlimited abonnementen. Deze sms’jes stammen nog uit de tijd van vóór Unlimited data. En dan klopt de informatie; je kunt jouw bundel binnen de EU gebruiken zoals je dat ook in Nederland gewend bent. Met Unlimited kun je alleen niet echt spreken van een bundel binnen Nederland, alleen voor binnen de EU. En dat staat hier niet duidelijk. Ik ga deze feedback daarom doorgeven zodat dit aangepast kan worden en er in de toekomst geen verwarring meer hoeft te ontstaan.

Edit: Als je door jouw databundel in het buitenland heen bent, kun je een Extra Bundel aanschaffen. Als je Unlimited hebt, kan je een Extra bundel van 1000 units voor € 2,99 aanschaffen. Je kunt de bundel eenvoudig via MijnKPN aanzetten. Je kunt de bundel ook per sms activeren: sms NL-EU 1000 AAN naar 1266.


Wat heb ik hier aan??? Moet ik dit accepteren?? Het is altijd hetzelfde met die verkooppraatjes, je wordt genaaid waar je bij staat. Als ik thuis ben is het klaar met die geintjes!! Vakantie naar de donder dankzij jullie.

 

Mailtje naar de ombudsman lijkt mij verstandiger!!! 

 

Bedankt 


Mailtje naar de ombudsman lijkt mij verstandiger!!!  

Dat heeft uiteraard geen zin, KPN heeft zo ongeveer de beste regeling voor GB's in de EU bij unlimited abonnementen.

KPN levert 25GB, T-Mobile bijvoorbeeld "maar" 21GB.


Wat voor berichtje krijg ik als er een grens word overgestoken????????????? Wat Staat Daar????? 


Wat voor berichtje krijg ik als er een grens word overgestoken????????????? Wat Staat Daar????? 

Dat je kunt blijven Internetten.zoals je gewend bent. Ik snap echt wel dat je daar over valt, maar vind je het niet rijkelijk laat om daar zulke problemen mee te hebben. Ik ga er toch echt vanuit dat je al veel eerder naar de voorwaarden van jouw abonnement hebt gekeken.


Als je meer als 70uur in de week werk, je vader ms heeft al een behoorlijk tijdje, kinderen erbij en nog zat andere iets belangrijke dingen dat ga ik in mijn vrije tijd niet hiernaar opzoek!!! Anders moeten ze maar even kijken hoeveel er al overgemaakt is de afgelopen 16 jaar en zorgen dat ik waar krijg voor die praatjes.. Standaard berichtje hahaha, oplichters

 


Simpel, als je een contract aangaat neem je kennis van de voorwaarden. Je wist dan dat de ‘unlimited' bundel in zone 1 buiten Nederland 25 GB waard is. De KPN doet daar overigens totaal niet geheimzinnig over.


Nog zoon moraalridder met teveel vrije tijd.... 

 

Wat lees jij in dat berichtje nelson mandela??? 

Je zult wel onder een pseudoniem werken bij deze goedpraters.... 

Oprotten en ga lekker verder met een bruin voetje halen.. Ik snap ook niet waarom ik mij meng in deze droevige wereld genaamd "kpn forum" 

 

Als ik mijn klanten verkeerd informeer is een rechtzaak zo geregeld. Maar hier mag dat gewoon!

 

Admin: schelden verwijderd, huisregels


Die 25 GB in de EU had je gewoon moeten weten. Het staat duidelijk aangegeven bij bestellen:

Nu een beetje moeilijk doen over zo'n sms-je is echt zinloos.