Skip to main content

Zou graag mijn missende facturen op willen vragen. Heb al contact gehad met de klantenservice. Deze konden mij niet helpen. Op “Mijn KPN” zie ik alleen de laatste vier facturen! Vreemd, zouden eigenlijk laatste twaalf facturen moeten zijn….. :thinking:

Sinds de facturen niet meer in de e-mail erbij zitten heb ik ze ook niet meer gedownload. Nu mis ik de facturen van 2020 en van januari t/m mei 2021. Ik heb deze echter nodig voor de belastingaangifte. 

Er is toch zoiets als een bewaarplicht? Vreemd dat KPN hier niet aan mee doet?

Hoe kan ik toch nog aan de missende facturen komen?

Hallo @ULM 

Op de overzicht pagina van MijnKPN staan inderdaad de laatste 4 facturen, maar je kan wel tot 12 maanden terug gaan. Daarvoor moet je ‘afdalen’ in het menu naar het product.

Dat gaat via Producten → Mobiel → Bekijk alle facturen

Maar via de MijnKPN app voor Android & iOS (telefoon en tablet) kom je tot 20 maanden terug.

Als het niet lukt kan een moderator ze ook voor je opzoeken. Zet daarvoor alvast je pers. gegevens (privé) in je forum profiel, alleen zichtbaar voor KPN en jezelf.


Dank je! Is gelukt tot twee na. Ik mis nog die van januari en februari 2020.

Ik hoop dat ik die idd van een moderator kan ontvangen.


Goedemiddag @ULM, welkom op het forum!

Mooi om te zien dat je met behulp van @RBxx een groot deel van de facturen zelf hebt kunnen vinden in MijnKPN:blush:

Ik begrijp dat je graag nog de facturen van januari en februari 2020 wil ontvangen. Mocht ik je daar nog bij kunnen helpen, wil je dan in je forumprofiel nog de volgende gegevens invullen: het betreffende 06-nummer, jouw e-mailadres en de laatste 3 cijfers van je IBAN?

Als je hier een seintje geeft zodra alles is ingevuld, ga ik de facturen voor je opzoeken.


Beste José, 

heel erg bedankt voor de reactie. Inmiddels via omwegen (chat, bellen etc.) met een moderator gesproken die me gelukkig verder kon helpen. Ik heb nu alles wat ik nodig heb en zal in de toekomst meteen de facturen downloaden….. ;-) 

Hartelijke groet,

@ULM


….. en zal in de toekomst meteen de facturen downloaden….. ;-) 

 

Verstandige keuze @ULM , dan behoud je de volledige facturen inclusief de specificaties (gebelde nummers e.d.). De facturen op MijnKPN ouder dan 6 maanden bevatten die informatie niet meer. I.v.m. de privacyregels (AVG) mag KPN die nummers niet langer bewaren.