Skip to main content
Beantwoord

Missende Husselkorting

  • January 14, 2021
  • 3 reacties
  • 48 keer bekeken

Hallo, 

Ik heb te veel betaald voor 8 maanden en dat komt door een fout van jullie en dit maand gaat wel goed met mijn factuur maar ik heb geen mijn geld gekregen die ik heb het  eerder betaald. 

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Goedemorgen @Ezz, ik zie inderdaad dat je 8 maanden geen extra Husselkorting hebt gehad. Ik heb voor die missende maanden een vergoeding ingevoerd. Deze vergoeding zal plaatsvinden op de factuur van de maand februari. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Forum|alt.badge.img+7
  • Slimmerik
  • January 14, 2021

Leg uit welke fout er gemaakt is en een KPN medewerker pakt het vanzelf op.

 

Vul alvast je privé gegevens in in je profiel (onzichtbaar voor meelezers)


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 14, 2021

Dankjewel Macabeus, 

Het fout komt want de hussel korting werdt  niet geactiveerd op mijn  factuur dus ik betaald te veel. 


Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 21, 2021

Goedemorgen @Ezz, ik zie inderdaad dat je 8 maanden geen extra Husselkorting hebt gehad. Ik heb voor die missende maanden een vergoeding ingevoerd. Deze vergoeding zal plaatsvinden op de factuur van de maand februari.