Skip to main content

Mijn mobiel telefoonnummer is geblokkeerd om adm redenen

inmiddels zijn de facturen betaald, dat zie ik ook in Mijn KPN maar

ik kan nog steeds niet bellen, ik heb handmatig betaald overigens   gister

Ben ik mijn telefoonnummer kwijt nu ???

 

gr 

Hoi @Mavda. Welkom op het KPN Forum. Je kunt je facturen bekijken in MijnKPN of de MijnKPN app. Log hiervoor in en ga naar 'Producten'. Kies je product en klik op 'bekijk alle facturen'. Per factuur zie je of de factuur betaald is. Als een factuur (nog) niet betaald is, dan staat er achter de factuur 'onbetaald'. Wanneer je het openstaande bedrag handmatig overmaakt dan duurt het 3 werkdagen voordat deze betaling is verwerkt. Daarom het advies om een volgende keer te betalen via iDeal. De betaling wordt dan binnen 4 uur verwerkt.


Dank voor je bericht. Nog 1 dag wachten dan. 

Ik heb geen risico dat mijn nummer verloren is?


Dat verwacht ik niet, maar dat kan ik pas met zekerheid zeggen als ik jouw gegevens heb. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode, huisnummer, klantnummer en 06 nummer? Het 06 nummer kan je kwijt in het "Persoonlijke opmerkingen" veld. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan?


Forumprofiel aangevuld


Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik kom op dit moment geen opheffing tegen alleen een openstaand bedrag. Wanneer het openstaande bedrag betaald en verwerkt is wordt het nummer weer actief.


Keibedankt das opluchting

Kun jij zien wanneer weer actief wordt


Kun jij zien wanneer weer actief wordt

Pas als er geen openstaande bedragen meer zijn. Helaas kan ik nu niet zien wanneer alles is verwerkt.