Skip to main content

Goedenmorgen, eerder heb ik een abonnement voor mijn telefoon gehad bij Telfort/Kpn. Wilt u eens kijken of ik in aanmerking kom voor de claim?

Mvgr, Bart

Hallo @Kpnforumgebruiker 

Ik heb even gegoogled naar ‘Mobiclaim’. Dat is een bedrijf dat “onterecht betaalde kosten” voor jou terugclaimt, no-cure/no-pay maar wel tegen een forse “fee”.

Wat wil je claimen? Gaat het soms om ‘gratis’ toestelkosten, die ‘bij de prijs inbegrepen’ doorbetaald zijn na de vaste looptijd van je abonnement?

Laat dan alle relevante gegevens achter in je forum profiel en dus niet hier.

Dan kan een moderator dit voor je in gang zetten, net zoals bijv. in dit topic (klik hier) gedaan is.


Hoi @Kpnforumgebruiker, als het om de toestelkosten gaat kunnen we dat ook gewoon voor je in gang zetten zoals Ruud al noemt. Een extra partij inschakelen is niet nodig. Op jouw forumprofiel zie ik al wel een aantal gegevens staan, maar nog niet alles. Zou je het volledig kunnen invullen, zodat ik voor je aan de slag kan? Als je daarna hieronder een seintje geeft weet ik dat ik voor je aan de slag kan. 

Als je iets anders bedoelt dan die kosten kan je dat ook aangeven, ook dan kijken we met je mee :slight_smile:


Hoi @Kpnforumgebruiker, ik heb nog geen reactie van je gezien en op je profiel zie ik de gegevens ook nog niet staan. Als ik nog met je mee kan kijken hoor ik het graag.


Niet via kpn doen, krijg je niets. 


Beste Jasper,

Zou je mij dan willen helpen met mijn telefoonclaim bij Telfort. Ik kan nog een factuur overleggen van KPN/Telfort van 2020. 

Voor de claim moet ik verder terug en ik ben al vanaf begin millennium abonnee geweest van Telfort. Ik heb helaas geen facturen van die tijd en ook de contracten niet meer. 

Kun je mij verder helpen met bewijsvoering want dat lijkt me een faire missie.

Groetend,

Frans Walree

***@***.***

 


Hoi @Walree, ik kan daarvoor niet alles inzien. Je kunt dit het beste zelf schriftelijk aanvragen, daarmee krijg je het volledige dossier met de geschiedenis van elk abonnement en de exacte looptijd. Dat kun je naar het volgende adres sturen:

KPN Mobiel t.a.v. CMU / Team 1
inzake opvragen dossier
Postbus 13500
9700 EG Groningen

De volgende gegevens zijn vereist om het dossier op te vragen:

  • Naam
  • Adres
  • Vast en/of mobiel nummer en klantnummer waarop het verzoek betrekking heeft
  • Een duidelijke omschrijving van het exacte verzoek
  • Kopie van geldig legitimatiebewijs (tip: je kunt gebruik maken van de KopieID app van de Rijksoverheid. Deze app schermt persoonlijke gegevens af)

Omdat het document privacygevoelige informatie betreft is er voor deze route gekozen om het hele dossier op te vragen. Binnen 2 weken na ontvangst van je brief ontvang je schriftelijk reactie. Het dossier bevat de volgende gegevens:

  • Startdatum van het abonnement
  • Einddatum van het abonnement
  • Naam van het abonnement
  • Bijgeleverde toestel (indien bekend)
  • Looptijd van het abonnement