Skip to main content

Afgelopen donderdag mobiel aangemeld voor reparatie; het toestel doet helemaal niets meer, kan niet aangezet worden. Formulier volledig ingevuld, zou een emailbevestiging ontvangen met gegevens waar ik het toestel naar toe kan sturen. Niet gekregen. Vrijdagavond leverde de ingevulde toegangscode om de reparatie te volgen geen resultaat op. Gisteravond 30 minuten in de wacht gestaan bij het service nummer voor reparatie. Opnieuw het formulier volledig ingevuld, nog steeds geen bevestiging ontvangen en opnieuw wordt de verstrekte toegangscode niet herkent. Heel vervelend, werk hele dagen, kan in de KPN winkel voor reparatie niet terecht i.v.m. de corona maatregelen.

Wat kan ik nu verwachten?

@en Jos Welkom op het forum. Wat vervelend dat het niet lukt om je toestel aan te melden voor reparatie. Je ontvangt na aanmelding dus geen e-mail met bevestiging en de gegevens waar je je toestel naartoe kunt sturen? Heb je overigens een toestelverzekering of wil je je toestel buiten de verzekering laten repareren? Zou je voor mij ook je forumprofiel willen invullen en het mij kunnen laten weten als dit gelukt is? Dan kan ik je gegevens er bij pakken wanneer nodig. 

 


Forumprofiel is ingevuld. Inmiddels heb ik na telefonisch contact het toestel opgestuurd naar Teleplan. Ik heb geen toestelverzekering, toestel zit wel nog in de garantieperiode.


@en Jos Bedankt voor het invullen van je forumprofiel. Is er telefonisch contact geweest met Teleplan of met mijn collega's? En lukt het ondertussen ook al om de reparatie te volgen? 


Er is telefonisch contact geweest met Teleplan. Het lukt (nog) niet om de reparatie te volgen. Gemeld via de website onder Z 25336564 (de laatste melding; de eerste melding was onder Z25336045). Bij eerstgenoemde heb ik een toegangscode genoteerd, maar die werkt dus nog niet. Bij de allereerste melding heb ik in het scherm de toegangscode niet gezien.  


@en Jos Dan is het inderdaad even de vraag onder welk nummer de reparatie is aangemeld bij Teleplan. Helaas heb ik geen inzicht in hun administratie, dus ik zou dan willen adviseren om opnieuw contact op te nemen met Teleplan om zeker te zijn dat de reparatie nu goed is aangemeld. 


@en Jos Is het ondertussen duidelijk wat de stand van zaken van de reparatie is? 


Zeker, op het moment dat ik met Teleplan wilde gaan bellen om de juiste code te achterhalen, had ik al een e-mailbericht van Teleplan ontvangen dat mijn toestel onder garantievoorwaarden was gerepareerd. Inmiddels mijn mobiel weer terug, het moederbord en de tape is vervangen en de software heeft een update gekregen. Helemaal blij, zaak naar volle tevredenheid afgehandeld.Â