Skip to main content

Gisteren het mobiele abbo van een van mijn kids verlengd en van 1+1GB data naar Hussel Onbeperkt upgraded. Ik wilde deze per direct laten ingaan en dat kon volgens de verkoper  Nu zie ik vandaag in MijnKPN dat de wijziging pas 13-11 ingaat en dat zijn KPN Compleet voordeel er tot die tijd  nu al af is (dubbele data). Dit is helaas allemaal niet zoals is beloofd tijdens mijn gesprek met KPN.

Nu zit ik met een oud abbo - zonder korting - en had ik onbeperkt Hussel/150 willen zien. Kan KPN de ingangsdatum svp aanpassen? Anders maak ik wel gebruik van de 14d cancelation policy. 

Update: ik heb de bestelling laten annuleren. Helaas is de oude situatie niet hersteld: 1GB data maar KPN Compleet maakt 2GB data. In MijnKPN zie ik nog steeds 1000 MB. Moderators, kunnen jullie me helpen. De telefoondienst komt er niet uit..zeggen dat in het systeem alles goed staat..


@DJR Welkom op het forum. Wat een een bijzondere situatie, dat de verdubbeling is komen te vervallen terwijl de verlenging nog niet ingegaan vind ik vreemd. Het klopt wel dat de genoemde datum de einddatum van het contract is, en het nieuwe abonnement dan pas in kan gaan. Alleen zou je huidige abonnement tot die datum zeker hetzelfde moeten blijven. Ik zie ook dat er contact is geweest met 1 van mijn collega's en dat deze een terugbelafspraak heeft gepland. Zou je kunnen laten weten of het hiermee opgelost is en zo ja wat de oplossing is geweest? Dat is waardevolle informatie voor ons maar wellicht ook voor andere klanten!