Skip to main content

Sinds gisteren heb ik een nieuwe telefoon met e-sim (wat een pret).

Allereerst was nergens m’n telefoonnummer te bekennen dus daar heb ik de klantenservice maar voor gebeld. Later in de mijn-kpn app wil ik in het kopje ‘mobiel’ m’n abonnement toevoegen.
Als ik hier m’n gegevens echter invul krijg ik een foutmelding dat de gegevens niet kloppen.

Hierop heb ik weer de klantenservice gebeld die mij vertelde dat ie het probeerde handmatig erin te zetten via een ouder systeem. Hierop moest ik 2 uur wachten, na deze 2 uur is er echter nog niks gebeurd.

Dus hoe los ik dit op?

Hi @Tmrobotix en welkom op het forum! Gek dat het koppelen niet lukt. 😕 Mocht dit nog steeds spelen, dan kijk ik met je mee. 

Wil je allereerst controleren of je gegevens kloppen? Je hebt je bestelbevestiging destijds per mail ontvangen, daar staan alle gegevens op die je nodig hebt en waarmee het koppelen zou moeten lukken. 

Mocht dat niet het geval zijn, wil je dan je forumprofiel zo volledig mogelijk aanvullen? Met name met het 06-nummer waar het om gaat. Als je in de persoonlijke gegevens dan noteert met welke gegevens je het mobiele abonnement probeert te koppelen kan ik op onderzoek uit. Geef je hier een seintje wanneer je dit gedaan hebt? 🙂