Skip to main content

Vandaag is mijn mobiel abonnement door KPN afgesloten. Ik had een mail ontvangen (merkte ik later) waarin het volgende stond:

“Geachte heer xxxxxxx,

Uw aanvraag voor het opzeggen van uw mobiele abonnement is uitgevoerd.

Datum beëindiging
Het mobiele nummer 06xxxxxxxx is op 25-06-2021 afgesloten.

Hebt u nog vragen?
Dan helpen wij u graag op kpn.com/service.”

 

Alleen, ik heb mijn abonnement helemaal niet opgezegd !!!!!

Ik heb dus klantenservice gebeld. De eerste medewerker heeft mij een half uur in de wacht gezet… De tweede medewerker was aardiger. Die heeft geprobeerd te helpen, maar opeens (zaterdag 17:05) was de verbinding verbroken. Ondertussen zie ik op mijnKPN mijn telefoonnummer niet meer. Ik heb mijn nummer z.s.m. nodig (ook voor mijn werk). Kan eigenlijk niet wachten tot a.s. maandag. Wat kan ik nog doen?

Hi Kos, welkom hier. 

Ik zie dat jij je gegevens al hebt verwijderd in het openbaar. Heel goed! 

Ik kijk dit graag voor je na. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 
 


Hi Alex_P,

Ik heb mijn profiel aangevuld.

Ter informatie: Ik was vandaag wel bij een KPN winkel en heb daar het probleem voorgelegd. De medewerkster daar heeft in de systemen gekeken maar kon ook geen verklaring vinden. Zij kon zien dat ik geen opdracht voor opzegging had gegeven (logisch, had ik ook niet). De email over de “opzegging” die ik van KPN heb ontvangen kon ze ook niet plaatsen. Zij wil dat a.s. maandag aan een afdeling geven die het geval beter kan onderzoeken.


Oeh, wat een heerlijk nummer heb je! Heb je abonnement weer geactiveerd @Kos2021. Kun je je telefoon eens opnieuw opstarten en controleren of je weer bereik hebt? :innocent:


Hi Lisa,

Ja, het werkt weer. Ik kan weer bellen. Ik zie in het productoverzicht van mijnKPN dat mijn abonnement weer teruggezet is. Erg bedankt voor deze snelle reactie. Top.