Skip to main content

Hallo, vandaag toevallig op de app gekeken om te kijken hoeveel MB’s ik nog over had. Daar zag ik staan dat ik 1 juni meer dan €100 euro ga betalen voor mijn abonnement. Waar komt dat bedrag vandaan? 
ik heb mijn telefoon afbetaald en destijds in de KPN winkel hebben ze mij verteld dat mijn abonnement hetzelfde zou blijven na de einddatum dat ze het zouden regelen (dit is nu enige tijd geleden)


Waar kan ik zorgen dat dit niet gaat gebeuren, want dit is natuurlijk ontzettend veel geld voor niks

Update: zojuist gebeld met de KPN en daar te horen gekregen dat er niks gaat veranderen aan mijn abonnement. Heb het nogmaals uitgelegd, en de mevrouw aan de telefoon snapte niet waar dat vandaan komt. Ze vond het maar raar en moest het in de gaten houden. In het systeem was niks te vinden hierover, toch staat het in het app systeem?? 
 

Iemand hier enige ervaring mee? Snap er weinig van en allemaal een beetje wazig dat ze bij de klantenservice hier niks over kunnen vinden en verder niet weten hoe nu verder.


Dat is inderdaad vreemd. Een medewerker pakt dit op. Vul je profiel helemaal in met klantnummer etc dan kunnen ze meteen voor je aan de slag. Doorgaans reageren ze binnen 48uur. 


Ik zie dat je ook bellen naar de VS en Canada hebt, dat is volgens mij best prijzig. Had je dit ook eerder in jou abonnement?


@Dennis Schreve Nee heb deze optie nooit genomen. Vind het allemaal maar wazig. Wederom contact gehad, en weer kunnen ze niks vinden in het systeem toch blijft deze prijs er staan. Ik moet maar even afwachten en als het iets voor de eerste van Juni nog staat moet ik weer contact opnemen en dan kijken ze nog een keer...?

 


Dat is inderdaad vreemd. Een medewerker pakt dit op. Vul je profiel helemaal in met klantnummer etc dan kunnen ze meteen voor je aan de slag. Doorgaans reageren ze binnen 48uur. 

Ga ik doen! De vrouw die ik aan de lijn had heeft als het goed is een notitie gemaakt dus als ik nog een keer bel hebben ze gelijk mijn gegevens en probleem bij de hand. Hopelijk vinden ze het probleem


Een update voor de gene die het nog volgt.

Wederom weer contact gehad en er is mij belooft dat ik die €107,- niet ga betalen. Het systeem wat de klantenservice in kan zien/gebruikt is 100% accuraat en wat er in de app gebeurt is een raadsel en volgens de vriendelijke en behulpzame meneer niet waar en gaat daarom ook niet gebeuren. 
 

Nogmaals bedankt voor jullie reacties @Dennis Schreve @Joep1965 

Hopelijk is dit ook het geval!


Hi @Flinnn, welkom hier. Excuses voor de late reactie, superdruk hier. Wel goed dat je al contact heb gehad natuurlijk. Houd de rekening in de gaten, en mocht er onverhoopt iets niet goed gaan, laat het me hier weten.  


Nou.. het geen waar ik dus al bang voor was is zojuist gebeurt. Er wordt dus toch €107,- van mijn rekening geschreven “ nee meneer dat gaat niet gebeuren “. Bellen met de klantenservice, en die gaat het nu uitzoeken wat de mogelijkheden zijn om dit recht te zetten. He wat vervelend dat dit keer op keer moet gebeuren met mij als KPN afnemer


Nou.. het geen waar ik dus al bang voor was is zojuist gebeurt. Er wordt dus toch €107,- van mijn rekening geschreven “ nee meneer dat gaat niet gebeuren “. Bellen met de klantenservice, en die gaat het nu uitzoeken wat de mogelijkheden zijn om dit recht te zetten. He wat vervelend dat dit keer op keer moet gebeuren met mij als KPN afnemer

Ja, dit is dus precies wat je niet wil… Het lijkt me niet verstandig om dubbel werk te gaan doen, maar als je wil dat ik nu een vinger aan de pols ga houden, wil je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan ga ik de boel in de gaten houden.