Skip to main content

Ik had 25 giga abonnement voor mijn internet op mijn mobiel .

zoveel verbruik ik niet, dus aangepast naar 5 giga. Wat schets mijn verbazing, ik betaal 37 cent meer en krijg 20 gig minder. Volgens KPN mijn eigen schuld, had ik beter moeten opletten. Ik heb het contract aangepast. Ik ging er toen van uit dat alle kortingen opnieuw zouden worden toegepast, maar dat is niet zo. Er is ook geen weg terug. Gelukkig wel een uitweg, over gaan naar een eerlijke provider :)

 

 

14 dagen bedenktijd?

 

Bij de bestelling staat toch wat je gaat betalen en wat je krijgt?


Hi @Hancas, wat jammer dat je zo ontevreden bent met de wijziging naar een andere bundel :slight_frown: Ik herken jouw verhaal iet echt, en kijk dan ook graag nog even met je mee.

Zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het naast je persoons- en adresgegevens ook het mobiele nummer waar het om gaat noteren, dit kan in het opmerkingenveld onderaan!


Aangepast Maja 

 


Bedankt @Hancas,

Ik zie dat je ook bij deze bundel een ‘lifetime’ korting ontvangt, echter is die lager aangezien de korting geschaald wordt naar de abonnementskosten. Wat echter ontbreekt op je factuur, is €5,- Husselkorting, die korting is gek genoeg niet op de factuur te vinden terwijl de korting wél aan staat onder je abonnement.

Hier ga ik even achteraan!


Hi @Hancas, ik heb inmiddels een verzoek ingediend bij een achterliggende afdeling met de vraag of ze kunnen onderzoeken waarom de Husselkorting niet op de factuur staat en of ze dat willen herstellen.

Weet niet of ze mij een tergkoppeling gaan geven of dat ze juist jou een bericht zullen sturen hierover, zullen we afspreken dat we elkaar op de hoogte houden?


De korting is weer aangezet en zal voor de ‘gemiste’ maand alsnog worden toegekend op de volgende factuur!