Skip to main content

Volgens mij heb ik vrijdag 21 oktober Beli aan de lijn gehad en de mogelijkheden om een mobiel abonnement af te sluiten besproken en ook wat de extra kortingsopties zijn (tv en internet). Ik Heb gezegd dat ik haar voorstel graag per email toegestuurd zou willen hebben en dat ze me op een later moment terug mag bellen om te bespreken of het mijn interesse heeft. Dat was goed en ze zou me daar op afgelopen dinsdag om 19:30 over terugbellen maar ik heb niets meer vernomen. Heel irritant omdat ik er tijd vrij voor heb gemaakt en wat nog irritanter is is dat ik op een agressieve manier wordt bedolven onder een stortvloed aan emails van KPN dat ik mijn simkaart kan activeren, dat die geactiveerd is enz. Houd daarmee  op! Wanneer belt iemand mij op om dit te stoppen?

Bel 0800-0402 voor de snelste manier om contact te hebben. Hier kan het enkele dagen duren.


Ik denk dat het abonnement gewoon al afgesloten is. Een voorstel via mail opsturen doet KPN volgens mij helemaal niet bij particuliere klanten. Hetgeen u besproken heeft is gewoon al ingegaan vermoed ik. Een reden om u daar over later nog eens op te bellen was er niet. Althans ... bij KPN denken ze daar zo over. Als het u niet bevalt, dan kunt u binnen 14 dagen annuleren. 


I know maar dan hang je lang in de wacht en daar heb ik ook niet veel trek in. Vanochtend heb ik die route al bewandeld en opgehangen, mijn tijd is net zo kostbaar als die van de medewerkers van KPN. Verder druist het ook tegen mijn principes in omdat ik achter de kloterij, veroorzaakt door een ander (KPN), aan moet gaan! Op zich heb ik geduld als ik weet dat mijn huidige telefoonnummer bij Simyo niet geblokkeerd of opgeheven wordt maar daar ben ik door alle verwarrende emails met teksten niet zeker van, ondanks dat ik nergens een ‘ja’ op heb gegeven (ik heb nog nergens actie op ondernomen). Er zou eigenlijk niets in gang gezet kunnen zijn maar de teksten in de emails doen anders vermoeden. Ik heb geen idee hoe Beli heeft gehandeld maar allerminst fijn is het wel en heel irritant!


Tja, u heeft gelijk maar praktijk is anders. Nog even wachten kan ervoor zorgen dat u 1 of 2 jaar verplicht moet betalen.


Ik heb het zekere voor het onzekere genomen en je wijze raad opgevolgd. Ik vermoed dat ik anders voor 2 jaar vast had gezeten aan KPN 😀! Ik ben dergelijke agressieve verkooptechnieken niet gewend van KPN maar het heeft daar haar intrede dus ook gedaan. Ik concludeer voor het gemak dat het inherent is aan een markt met veel concurrentie en lage marges. Dezelfde onaangename verrassing had ik vorig jaar ook met Greenchoice. Ik heb er niets bij afgesloten omdat ik eerst alles op papier wilde zien en ze daarmee niet over de brug kwamen. Je krijgt van die doorzanikers aan de lijn die zichzelf vast praten en waar je veel te veel tijd aan verdoet omdat het aanvankelijk lijkt of aan je wensen gaat worden voldaan. Het vervelende vind ik vooral dat het van die respectloze gesprekken worden, van beide kanten, waarbij ik een soort van kookpunt bereik en ze dat dan heel erg vreemd vinden. Je mag niet boos worden van ze als je geïrriteerd raakt. Jammer voor hen dat ik me daar nu net niet aan houd 😀.

 

Admin: bericht aangepast i.v.m. forumregels


Hi @EdwinZonderNaam EZN! Dat klinkt niet goed.

Tijdens het aanvragen van een abonnement is het nodig een aantal dingen op te geven. Zoals het documentnummer van een legitimatiebewijs. En de datum waarop deze vervalt. Daarnaast wordt voor het overnemen van een mobiel nummer een sms gestuurd met de tekst dat je nummerbehoud hebt aanvraagd.

Heeft de medewerker deze gegevens van je gevraagd? En heb je deze sms gekregen? 


Klinkt inderdaad niet goed, dat is een understatement!

 

Ik weet even niet meer of Beli deze gegevens, documentnummer van een legitimatiebewijs en de datum waarop deze vervalt, heeft opgevraagd. Ik was al klant met een tv- en internetabonnement dus volgens mij is die stap dan niet meer nodig?

 

Ik heb vele sms-en en emails gehad, waaronder die waar jij het over hebt. Ik heb nergens op gereageerd omdat ik het er eerst met Beli over zou hebben maar dat is niet gebeurd. Opeens kreeg ik email dat alles geactiveerd was enz. Deze werkwijze bevalt mij voor geen meter, houd je aan wat we afgesproken hebben!


@EdwinZonderNaam EZN die stap is altijd nodig. Ook als je al eenabonnement hebt. Mobiel of vast maakt daarbij niet uit. 

Ik wil je toch vragen terug te denken of deze gegevens gevraagd zijn. Het is van belang bij het behandelen van deze zaak.

Verder zie ik wel dat gelukkig het abonnement is stopgezet. Je hebt er dus geen kosten van en er is geen gevaar dat er iets met je huidige abonnement mis gaat. Wel wil ik graag zorgvuldig zijn in het afhandelen van de manier waarop de medewerker dit gedaan heeft.


Vooropgesteld dat het via de email eigenlijk een te ingewikkeld verhaal is maar ik waag een poging, zonde van de tijd maar goed!

 

 

Als ik niets had ondernomen, waren er dan 4 mobiele abonnementen bij KPN afgesloten? Het is nodig om daarvoor dit hele bericht te lezen!

 

 

Ik heb 4 mobiele abonnementen lopen bij Simyo en Beli kwam met een aanbod om over te stappen naar KPN. Ik heb bij haar aangegeven dat het bijna onmogelijk is om het aanbod van Simyo te overtreffen maar dat ze een poging mag wagen. Dat heeft ze gedaan en omdat ik mijn twijfels had wilde ik eerst alles via de email hebben zodat ik er rustig naar kon kijken en niet overhaast een beslissing ging nemen. Ik heb onze 4 mobiele nummers door moeten geven, waarvan ze er maar 2 juist heeft overgenomen de andere twee zijn compleet andere nummers. Geen idee waar die vandaan kwamen maar niet van ons. Wel extra verwarrend! Ik heb Beli nog gevraagd of er niets in gang zou worden gezet en volgens haar zou dat zeker niet gebeuren voordat we elkaar op dinsdag 25 oktober om 19:30 telefonisch zouden spreken. Beli heeft me niet gevraagd naar een documentnummer van een legitimatiebewijs en de datum waarop deze vervalt (identiteitskaart, rijbewijs enz.). Goed om met haar terug te koppelen, dat hier een hoop mis is gegaan.

 

 

Bijzonder vind ik:

  • Dat de agressieve communicatie tot zoveel verwarring leidt en doet vermoeden dat er een abonnement is afgesloten, hoe kan dat?
  • Dat we hebben afgesproken dat Beli een totaal plaatje zou sturen (mobiel, internet en tv) maar alleen de opzet voor mobiel heeft toegestuurd, hoe kan dat?
  • Mijn verhaal alsnog niet heeft geleid tot een telefoontje van KPN (jammer dat KPN niet even het fatsoen heeft gehad om toch contact met me op te nemen en bijvoorbeeld e.e.a. uit te leggen. Nu ben ik voor mijn gevoel bezig om informatie aan KPN te leveren, waarmee zij hun dienstverlening kunnen verbeteren maar waar ik op dit moment niks mee opschiet en het gevoel van onvrede ook niet wegneemt. Hoe kan dat?
  • Het abonnement is stopgezet omdat ik zelf actie heb ondernomen, dat is heel irritant en het meest irritante is dat je dat niet kunt afhandelen met de klantenservice, je hangt eerst al een poos in de wacht voordat je de eerste medewerker aan de lijn hebt en dan word je doorverbonden en sta je weer een kwartier in de wacht (er worden van allerhande tactieken ingezet om je als klant te ontmoedigen terwijl als je een klant binnen wilt halen je er juist voor deze moet zijn).

 

 

Hieronder volgen de smsjes en emails die ik heb ontvangen, één riedeltje voor een nummer dat goed is overgenomen en één voor een compleet ander nummer (zoek de verschillen in tekst, ze zijn er).

 

 

Riedeltje voor een nummer dat goed is overgenomen (Bestelnummer *********

 

SMS, vrijdag 21 oktober

Beste klant, bevestig uw aanvraag voor nummerbehoud van (voor deze communicatie verwijderd). Sms het woord JA naar 6688. Gebruik hiervoor het toestel met dit nummer. Hiermee machtigt u KPN om dit nummer over te nemen en uw contract bij uw huidige aanbieder op te zeggen. U geeft daarmee ook aan dat u bevoegd bent om KPN deze opdracht te geven. U weet dat u uw huidige aanbieder misschien een afkoopsom moet betalen als uw contract binnen de looptijd wordt opgezegd. Groet, KPN

 

Email, vrijdag 21 oktober

Beste meneer *************,

Uw nieuwe simkaart met bestelnummer *********************** is naar u onderweg. Wij hebben uw contract alvast bijgevoegd. Alle belangrijke informatie over de levering van uw bestelling leggen wij uit in uw persoonlijke video:

Simkaart via de brievenbus

U hoeft niet thuis te blijven om de simkaart te ontvangen. PostNL bezorgt de post binnen Nederland van dinsdag tot en met zaterdag. Meer informatie over postlevering? Klik hier.

Activeer uw simkaart direct en voorkom vertraging

Het is belangrijk dat u uw simkaart direct activeert zodat uw nummerbehoud geen vertraging oploopt. Dit geldt ook wanneer u deze nieuwe simkaart nog niet meteen gaat gebruiken. Uw nieuwe KPN-abonnement gaat pas in op het moment dat uw nummer is overgezet naar KPN (pas dan gaat u betalen). We informeren u via een aparte e-mail over de definitieve overstapdatum van uw mobiele nummer. Vanaf die datum kunt u uw nieuwe abonnement gebruiken.

Hoe activeer ik mijn simkaart?

Activeer uw simkaart via KPN Activeren. Vul uw simkaartnummer en de activatiecode in. Het simkaartnummer staat op de simkaart zelf of op uw contract. Uw activatiecode is: (voor deze communicatie verwijderd)

Hebt u nog vragen?

Dan helpen wij u graag op kpn.com/service.

Met vriendelijke groet,

Team KPN

 

SMS, zaterdag 22 oktober

Beste klant, om uw overstapverzoek te verwerken hebben wij uw akkoord nodig. Wij hebben nog geen sms ontvangen. Bevestig uw aanvraag voor nummerbehoud van (voor deze communicatie verwijderd). Sms het woord JA naar 6688. Gebruik hiervoor het toestel met dit nummer. Groet, KPN

 

SMS, zaterdag 22 oktober

Beste klant, wij hebben uw nieuwe simkaart met bestelnummer ************** naar u verstuurd. Activeer uw simkaart direct. Dat is nodig omdat wij uw nummer dan op de afgesproken datum kunnen overzetten. Ga naar https://mijn-bestelling.kpn.com/activatie om dit te doen. De activatiecode die u nodig hebt is: (voor deze communicatie verwijderd). Groet, KPN

 

SMS, zaterdag 22 oktober

Beste klant, om uw overstapverzoek te verwerken hebben wij uw akkoord nodig. Wij hebben nog geen sms ontvangen. Bevestig uw aanvraag voor nummerbehoud van (voor deze communicatie verwijderd). Sms het woord JA naar 6688. Gebruik hiervoor het toestel met dit nummer. Als u niet reageert, krijgt uw nieuwe aansluiting een nieuw mobiel nummer. Groet, KPN

 

Email, maandag 24 oktober

Beste meneer **************,

Wij hebben uw simkaart met bestelnummer ************** enkele dagen geleden naar u verstuurd. U hebt uw simkaart nog niet geactiveerd.

Activeer uw simkaart direct en voorkom vertraging

Het is belangrijk dat u uw simkaart direct activeert zodat uw nummerbehoud geen vertraging oploopt. Dit geldt ook wanneer u deze nieuwe simkaart nog niet meteen gaat gebruiken. Activeer uw simkaart via KPN Activeren. Vul uw simkaartnummer en de activatiecode in. Het simkaartnummer staat op de simkaart zelf of op uw contract. Uw activatiecode is: (voor deze communicatie verwijderd)

Uw nieuwe KPN-abonnement gaat pas in op het moment dat uw nummer is overgezet naar KPN (pas dan gaat u betalen). We informeren u via een aparte e-mail over de definitieve overstapdatum van uw mobiele nummer. Vanaf die datum kunt u uw nieuwe abonnement gebruiken.

Hebt u nog vragen?

Dan helpen wij u graag op kpn.com/service.

Met vriendelijke groet,

Team KPN

 

Email, woensdag 26 oktober

Geachte meneer **************,

U hebt laatst een nieuw Mobiel abonnement besteld bij ons. Daarbij hebt u aangegeven dat u uw huidige en actieve mobiele nummer (voor deze communicatie verwijderd) wilt houden.

SMS JA naar 6688

Wij hebben nog geen sms van u ontvangen. Bevestig uw aanvraag voor nummerbehoud van (voor deze communicatie verwijderd). Sms het woord JA naar 6688. Gebruik hiervoor het toestel met dit nummer. Doe dit binnen 3 werkdagen.

Reageert u niet binnen 3 werkdagen?

Dan krijgt uw nieuwe abonnement een nieuw telefoonnummer.

Hebt u nog vragen?

Bel ons dan gratis op 0800-0402.

Met vriendelijke groet,

Team KPN

 

SMS, woensdag 26 oktober

Beste klant, laatst hebben wij uw nieuwe simkaart naar u verstuurd. Activeer uw simkaart direct via https://mijn-bestelling.kpn.com/activatie. Alleen dan kunnen wij uw nummer op de afgesproken datum overzetten. Uw activatiecode is: (voor deze communicatie verwijderd). Groet, KPN

 

Email, vrijdag 28 oktober

Beste meneer ***********,

Uw nieuwe simkaart met bestelnummer**************** is succesvol geactiveerd. De simkaart kunt u gaan gebruiken zodra uw huidige nummer is overgezet naar KPN.

Wij houden u hiervan op de hoogte.

1 inlog voor alles – maak uw KPN ID aan

Uw persoonlijke inlog waarmee u altijd en overal toegang hebt tot al uw KPN diensten, zoals bijvoorbeeld MijnKPN en de handige MijnKPN app. Met deze inlog kunt u uw:

•  Verbruik bekijken

•  Facturen inzien en downloaden

•  Simkaart blokkeren

•  Pukcode opzoeken

•  Abonnement wijzigen

•  Extra bundels bestellen

•  MB’s delen

Koppel hier uw bestelling meteen aan uw KPN ID als u al een KPN ID hebt. Of maak binnen 2 klikken uw KPN ID aan en koppel uw bestelling zodat u ook voor dit product alles makkelijk kunt regelen.

Hebt u nog vragen?

Dan helpen wij u graag op kpn.com/service.

Met vriendelijke groet,

Team KPN

 

 

Riedeltje voor een compleet ander nummer (Bestelnummer *********** en ************* )

 

SMS, vrijdag 21 oktober

Beste klant, bevestig uw aanvraag voor nummerbehoud van (voor deze communicatie verwijderd). Sms het woord JA naar 6688. Gebruik hiervoor het toestel met dit nummer. Hiermee machtigt u KPN om dit nummer over te nemen en uw contract bij uw huidige aanbieder op te zeggen. U geeft daarmee ook aan dat u bevoegd bent om KPN deze opdracht te geven. U weet dat u uw huidige aanbieder misschien een afkoopsom moet betalen als uw contract binnen de looptijd wordt opgezegd. Groet, KPN

 

Email, vrijdag 21 oktober

Beste meneer *************,

Uw nieuwe simkaart met bestelnummer **************** is naar u onderweg. Wij hebben uw contract alvast bijgevoegd. Alle belangrijke informatie over de levering van uw bestelling leggen wij uit in uw persoonlijke video:

Simkaart via de brievenbus

U hoeft niet thuis te blijven om de simkaart te ontvangen. PostNL bezorgt de post binnen Nederland van dinsdag tot en met zaterdag. Meer informatie over postlevering? Klik hier.

Hoe activeer ik mijn simkaart?

Activeer uw simkaart via KPN Activeren. Vul uw simkaartnummer en de activatiecode in. Het simkaartnummer staat op de simkaart zelf of op uw contract. Uw activatiecode is: (voor deze communicatie verwijderd)

Hebt u nog vragen?

Dan helpen wij u graag op kpn.com/service.

Met vriendelijke groet,

Team KPN

 

SMS, zaterdag 22 oktober

Beste klant, om uw overstapverzoek te verwerken hebben wij uw akkoord nodig. Wij hebben nog geen sms ontvangen. Bevestig uw aanvraag voor nummerbehoud van (voor deze communicatie verwijderd). Sms het woord JA naar 6688. Gebruik hiervoor het toestel met dit nummer. Groet, KPN

 

SMS, zaterdag 22 oktober

Beste klant, wij hebben uw nieuwe simkaart met bestelnummer *************** naar u verstuurd. Activeer uw simkaart direct. Ga naar https://mijn-bestelling.kpn.com/activatie om dit te doen. De activatiecode die u nodig hebt is: (voor deze communicatie verwijderd). Groet, KPN

 

SMS, zaterdag 22 oktober

Beste klant, om uw overstapverzoek te verwerken hebben wij uw akkoord nodig. Wij hebben nog geen sms ontvangen. Bevestig uw aanvraag voor nummerbehoud van (voor deze communicatie verwijderd). Sms het woord JA naar 6688. Gebruik hiervoor het toestel met dit nummer. Als u niet reageert, krijgt uw nieuwe aansluiting een nieuw mobiel nummer. Groet, KPN

 

Email, maandag 24 oktober

Beste meneer ***************,

Wij hebben uw simkaart met bestelnummer ************* enkele dagen geleden naar u verstuurd. U hebt uw simkaart nog niet geactiveerd.

Activeer uw simkaart direct en voorkom vertraging

Activeer uw simkaart via KPN Activeren. Vul uw simkaartnummer en de activatiecode in. Het simkaartnummer staat op de simkaart zelf of op uw contract. Uw activatiecode is: (voor deze communicatie verwijderd)

Hebt u nog vragen?

Dan helpen wij u graag op kpn.com/service.

Met vriendelijke groet,

Team KPN

 

SMS, woensdag 26 oktober

Beste klant, laatst hebben wij uw nieuwe simkaart naar u verstuurd. Activeer uw simkaart direct via https://mijn-bestelling.kpn.com/activatie. Uw activatiecode is: (voor deze communicatie verwijderd). Groet, KPN

 

Email, vrijdag 28 oktober

Beste meneer ***************,

Uw nieuwe simkaart met bestelnummer ************ is succesvol geactiveerd. U kunt de simkaart nu gebruiken. Krijgt u niet meteen verbinding met het netwerk? Zet uw toestel dan even uit en aan.

1 inlog voor alles – maak uw KPN ID aan

Uw persoonlijke inlog waarmee u altijd en overal toegang hebt tot al uw KPN diensten, zoals bijvoorbeeld MijnKPN en de handige MijnKPN app. Met deze inlog kunt u uw:

•  Verbruik bekijken

•  Facturen inzien en downloaden

•  Simkaart blokkeren

•  Pukcode opzoeken

•  Abonnement wijzigen

•  Extra bundels bestellen

•  MB’s delen

Koppel hier uw bestelling meteen aan uw KPN ID als u al een KPN ID hebt. Of maak binnen 2 klikken uw KPN ID aan en koppel uw bestelling zodat u ook voor dit product alles makkelijk kunt regelen.

Hebt u nog vragen?

Dan helpen wij u graag op kpn.com/service.

Met vriendelijke groet,

Team KPN


@EdwinZonderNaam EZN super bedankt voor je uitgebreide informatie. Hierdoor heb ik het goed kunnen doorzetten. 

Zoals je zult begrijpen kan ik je niet volledig informeren over alle stappen die we nemen. Maar je mag erop vertrouwen dat we dit serieus nemen. Als ik verder iets over de afhandeling kan melden doe ik dat hier.

Als je verdere vragen hebt, laat het dan hier weten.


Ik snap dat je me niet volledig kunt informeren over alle stappen die jullie nemen, daar zit ik ook niet op te wachten. Echter hoop ik dat er, na wat interne casusoverleggen, wel een terugkoppeling komt die verder gaat dan:

- hier is iets helemaal niet goed gegaan, sorry maar wij gaan hieraan werken om dit te voorkomen;

- …

 

Wel jammer dat je niet alvast mijn vraag beantwoord (dat is volgens mij mogelijk): 'Als ik niets had ondernomen, waren er dan 4 mobiele abonnementen bij KPN afgesloten?'


@EdwinZonderNaam EZN Ik wil je bedanken voor je begrip.

En het antwoord op je vraag is ja. Als je niks had ondernomen hadden er inderdaad 4 abonnementen gelopen. De nummerovername was niet goed gegaan omdat je daarvoor via sms toestemming moet geven. Maar je had dan bij KPN 4 abonnementen gehad met 4 nieuwe nummers.

 


Dank voor je eerlijke antwoord, dat vind ik fijn.

 

Ik heb geen idee wat je precieze connectie/functie is met/bij KPN maar geheel vrijwillig zul je dit vast niet doen 😀? Kun je aangeven of het nog verschil maakt of mijn casus deze route (forum) volgt of die van een klachtenprocedure en wat dan het verschil is? Aanvankelijk was ik niet van plan om een formele klachtenroute te volgen maar nu ik er al zoveel tijd en energie in heb gestoken is mijn idee daarover veranderd. Als de forum-route (ik ga nu bijna aan iets anders denken, politiek, maar laten we ons daar niet over uitlaten want dan wordt het hier heel erg druk en heb jij geen vrij weekend meer omdat je aan de lopende band berichten aan moet passen 😀) een zelfde status heeft dan vind ik het niet nodig om alsnog een klacht in te dienen?

 

Voor mijn gevoel is, nu ik zelf overal achteraan moest gaan om niet opgescheept te zitten met 4 dure mobiele abonnementen (althans zo lijkt het, KPN heeft mijn idee vooralsnog niet weten te ontkrachten) en ik niet ben teruggebeld om een en ander te bespreken, er nog niets opgelost. Ik heb het wel nodig om samen naar een oplossing te zoeken voor dit voorval! Ga jij dat in gang zetten of moet ik daarvoor toch een klachtenprocedure volgen?


@EdwinZonderNaam EZN ik ben forum moderator, een medewerker van KPN. 

Wat betreft de klacht, het maakt geen verschil of ik die indien of dat door een medewerker telefonisch wordt gedaan. Mijn vraag is wel altijd bij een klacht wat het doel is. De terugkoppeling naar de collega loopt nog. Verder zijn er geen extra kosten gemaakt.

Ik snap dat het je niet lekker zit. En het klopt dat je zonder tegenbericht 4 mobiele abonnementen had gehad. Tegelijkertijd zie ik ook dat het proces vervolgens goed werkt. Je wordt bij iedere stap geïnformeerd. Op die informatie staat hoe ons te bereiken. Nadat je contact op hebt genomen zijn alle abonnementen kosteloos en zonder tegenwoord voor je stopgezet. Dus dat gedeelte van het proces ging goed.

Een bestelling doen zonder toestemming van de klant mag niet voorkomen. Maar om die reden pakken we dit signaal ook serieus op. Maar wel kan ik over het verdere verloop hiervan dus geen uitspraken doen. 

 

 


Zo ongeveer de helft van je bericht vind ik heel bijzonder, het voelt voor mij alsof je wil zeggen dat KPN het voor het overgrote deel goed heeft gedaan in deze situatie, want:

  • er zijn geen extra kosten gemaakt (door mijn handelen anders had ik waarschijnlijk heel veel gezeik gehad en dat 2 jaar lang (24 x € 60,- = € 1.440,-));
  • dat het proces goed werkt omdat ik bij iedere stap geïnformeerd ben (dat zie ik toch heel anders want dit klopt als een bus als je je ‘Ja-woord’ hebt gegeven maar niet als je dat niet hebt gedaan, het wordt frustrerend moeilijk gemaakt om je ‘Nee-woord’ te geven (commercie-commercie));
  • nadat je contact op hebt genomen zijn alle abonnementen kosteloos en zonder tegenwoord voor je stopgezet (dat klopt als een bus maar daarvoor heb ik wel 2 keer een kwartier in de wacht gehangen en dan voelt dat natuurlijk helemaal niet zo, ik heb me kapot geërgerd en raakte nogal opgefokt, zonder tegenwoord stopzetten vind ik niet bijzonder als je binnen 14 dagen niet akkoord bent met het aanbod (dat is namelijk wat jullie zelf verkondigen)).

 

Ik vind dat je hier toch écht de plank flink misslaat en alles omdraait, het komt daardoor niet over als inlevend in de klant. Als de grote fout bij KPN zit, is les één dat je nooit moet gaan aansnijden wat er bij KPN allemaal goed gaat. Dat valt heel erg slecht! Lees je bericht maar eens terug om te zien hoeveel het over mij als klant gaat en over KPN, schrik je er ook van?

 

Vergeet niet dat ik belde voor een verlengaanbod voor internet en tv, daarvoor heb ik nog steeds niets ontvangen. Ik heb KPN de kans gegeven om met een mooi totaalaanbod te komen (mobiel, internet en tv) maar ik heb alleen een aanbod gehad m.b.t. een mobiel-abonnement dat zonder mijn toestemming in gang is gezet. Prutswerk is er hier geleverd en ik weet dat dat niet aardig is om te zeggen maar de waarheid is niet altijd even mooi.

 

Heb je nog een mooi verlengaanbod voor me want ik ben denk ik al zo'n 10 jaar klant? Ik zou het grote klasse vinden als jullie mij daarvoor zouden bellen en niet met het nummer 08000402 op de proppen komen want dan begint het alter ego van Beli zeer waarschijnlijk eerst weer over een mobiel-abonnement en wat denk je dat er dan in mij gaat gebeuren? Volgens mij hoef ik dat niet uit te leggen!