Skip to main content
Beantwoord

Mobiel abonnement blijft doorlopen na overstap naar Odido

• March 17, 2025
  • 3 reacties
  • 54 keer bekeken

Ik heb bij Odido overstap met nummerbehoud aangevraagd. Zonder dat ik hierom gevraagd heb zag ik opeens dat kpn mij een nieuw mobiel nummer had toegewezen.klantenservice beweerde dat dit de schuld van Odido was. Die hadden een fout in de overstap gedaan. Ik heb gemeld dat ik dit abbo van kpn niet wilde, dus zeg maar op.

Dat is dus niet gebeurt, en ik blijf rekeningen voor dit ongevraagde en ongebruikte mobiel abbo.

Vandaag aan te telefoon gehangen met kpn. Duidelijk gemaakt dat ik hier nooit om gevraagd had, en dus ook niet ga betalen. Volgens de medewerker was dit standaart bij overstap ! Yeah, right.

Ik ben 60, en in alle overstappen is mij nog nooit ongevraagd een abno door de neus geboord. Dus dat is bullepoep.

Een oplossing is niet aangeboden. De onbeschofte medewerker ( Dit gesprek wordt opgenomen voor trainingsdoeleinden, hoop ik) liet mij weten dat een leidinggevende pas woensdag weer op kantoor is ( Huh!)

Op mijn vraag of ik dan teruggebeld kon worden was haar antwoord, ik kan niet garanderen dat u dan ook teruggebeld gaat worden, dus ik weet niet of dat zin heeft. Wauw ! 

Kan iemand mij vertellen wat ik hier mee moet, want ik begrijp absoluut niets van deze manier van werken.

Volgens mij is het illegaal om iemand ongevraagd een abonnement te geven. Ik heb nooit ergens voor getekend, dus.... ????

Beste antwoord door Arjan van KPN

Hoi ​@TimTom en welkom op de KPN Community! Jammer dat je bent overgestapt naar een concurrent, maar het is wel zo fijn dat de overstap soepeltjes en geruisloos verloopt. 

Uit je laatste bericht begrijp ik dat Odido hebben toegegeven dat er aan hun kant een foutje is gemaakt en dat zij het gaan compenseren. Dat is goed nieuws en dank je dat je dit hebt laten weten. Ik denk dat je nog wel het abonnement bij KPN zelf dient op te zeggen. Is dat al gebeurd? 

En verder mag je wel verwachten dat je bij ons vriendelijk en behulpzaam te woord wordt gestaan. Dat is het minimale wat voor je kunnen doen. Excuses als dat niet gebeurd is en je daar weinig aan hebt gehad. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • March 17, 2025

Hallo ​@TimTom ,

Dus dat is bullepoep.

Kijk, dat is klare taal! 

Op mijn vraag of ik dan teruggebeld kon worden was haar antwoord, ik kan niet garanderen dat u dan ook teruggebeld gaat worden, dus ik weet niet of dat zin heeft. Wauw ! 

Kan iemand mij vertellen wat ik hier mee moet, want ik begrijp absoluut niets van deze manier van werken.

Vul dit klachtenformulier  in, dan wordt je zeker teruggebeld.  

https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen/formulier.htm

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 17, 2025

Achteraf blijkt dat Odido een fout gemaakt heeft in de overstap, en zij vergoeden nu ook de extra abbo kosten. 

Super fijne service, van Odido !

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 18, 2025

Hoi ​@TimTom en welkom op de KPN Community! Jammer dat je bent overgestapt naar een concurrent, maar het is wel zo fijn dat de overstap soepeltjes en geruisloos verloopt. 

Uit je laatste bericht begrijp ik dat Odido hebben toegegeven dat er aan hun kant een foutje is gemaakt en dat zij het gaan compenseren. Dat is goed nieuws en dank je dat je dit hebt laten weten. Ik denk dat je nog wel het abonnement bij KPN zelf dient op te zeggen. Is dat al gebeurd? 

En verder mag je wel verwachten dat je bij ons vriendelijk en behulpzaam te woord wordt gestaan. Dat is het minimale wat voor je kunnen doen. Excuses als dat niet gebeurd is en je daar weinig aan hebt gehad.