Skip to main content

Mijn mobiele abonnement loopt nog tot 25 juni 2023. Ik wil deze graag eerder opzeggen en overstappen naar een andere provider met nummerbehoud. Wat gaat mij dit kosten om eerder op te zeggen en kan ik dan wel mijn oude nummer meenemen. 

Je betaalt in één keer het hele bedrag wat je nog zou moeten betalen als je niet opzegt plus administratiekosten. Zonde van je geld dus. Waarom wil je het?


Omdat ik het te duur vind maar ik wil natuurlijk ook geen heel hoog bedrag betalen om eerder weg te kunnen 


Dan zit er niks anders op om te wachten. 


Denk het ook


Hoi @tricia77 en welkom! Ik zie dat je al door Joep geholpen bent. 😄

Je betaalt in één keer het hele bedrag wat je nog zou moeten betalen als je niet opzegt plus administratiekosten. Zonde van je geld dus. Waarom wil je het?

Dit klopt. Als je nog binnen je contract zit wordt er een afkoopsom in rekening gebracht die uit bovenstaande bestaat. Je kunt doordeweeks tussen 8:00 - 20:00 of op zaterdag tussen 9:00 - 17:00 met ons bellen via 0800-0402 en vragen naar de afdeling opzeggingen. Zij kunnen dan kijken wat de afkoopsom bedraagt en zo kun je in elk geval een goed overwogen keuze maken. 🙂


We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!