Skip to main content

Goedemiddag, ik heb een nieuw kpn pakket afgesloten ivm verhuizing en scheiding En ook gelijk aan een medewerker vd winkel doorgegeven mijn mobiele nr en adres veranderd. 
ik krijg een aparte factuur van mijn mobiel en mijn kpn pakket tv/internet. Moet dit nog gekoppeld worden?
Verder als ik kijk bij Mijn Voordelen kan ik de gegevens van mijn exman inzien en mb delen met hem en mijn oudste zoon. Hij heeft een abonnement afgesloten bij zijn vader. Blijkbaar is het dus nog niet goed geregeld. Weet iemand hoe ik dit moet oplossen.? 

gr Marriet.
 

Voor wat betreft de facturen van mobiel en kpn thuis krijg je altijd afzonderlijke facturen.

Heb je voor deze nieuwe abonnementen al een ander kpn ID Ingesteld,  het lijkt erop dat je nog een oud KPN  ID gebruikt waar je ex ook nog gebruik van maakt


Hoi, dankje wel voor je reactie. Hoe moet ik dit veranderen dan? Want dit is al mijn goede email en ww.

 


Hi @Marriet, als ik het goed begrijp, zie je nog het abonnement voor je oude adres in je MijnKPN en zie je daar ook de mobiele nummers van je zoon en ex man. Je kunt deze abonnementen ontkoppelen via MijnKPN, en daarna jouw eigen abonnement voor thuis toevoegen. Als je dat hebt gedaan, zijn alleen jouw eigen abonnement voor thuis en jouw eigen mobiele abonnement aan elkaar gekoppeld en kunnen jullie elkaars gegevens niet meer inzien :slight_smile:

 


Goedenavond, klopt het is inmiddels gelukt. Dank u wel.


Ah, heel fijn!

Ik wil je veel geluk toewensen in je nieuwe huis @Marriet :slight_smile: