Skip to main content
Antwoord

Mobiel abonnement maandelijks aanpassen wanneer weer mogelijk?

• March 20, 2024
  • 2 reacties
  • 151 keer bekeken

Hallo,

Afgelopen periode heb ik mijn mobiele bundel aangepast naar beneden. Dit is 9 maart ingegaan. Nu wil ik volgende periode 9 april graag weer terug omhoog aanpassen. Op dit moment kan ik niet aanpassen omdat e.e.a. in behandeling zou zijn. Komt dit doordat ik begin maart heb aangepast en pas weer begin april opnieuw kan aanpassen? De wijziging is doorgevoerd dus waarom ik anders niet meer zou kunnen aanpassen is even een raadsel.

iemand hiermee ervaring?

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Je kunt 1x per maand het abonnement bijstellen @johan112022. Als je dus in maart het abonnement reeds hebt aangepast, dan volgens mij moet je wachten tot begin april voor weer een nieuwe aanpassing. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • March 20, 2024

Hallo @johan112022 ,

Geen risico nemen. Morgen vanaf 8.00 bellen met 0800-0402 en het abonnement daar dan laten aanpassen. 

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Je kunt 1x per maand het abonnement bijstellen @johan112022. Als je dus in maart het abonnement reeds hebt aangepast, dan volgens mij moet je wachten tot begin april voor weer een nieuwe aanpassing.Â