Skip to main content

Ik heb recentelijke een abonnement afgesloten bij KPN. Hierbij heb ik ook nummerbehoud aangevraagd. Ik zat hiervoor bij een andere provider. Het nieuw abonnement gaat volgende maand in. Ik krijg een e-Sim, deze moet uiteindelijk geïnstalleerd worden via MijnKPN app. Maar nu probeer ik (zoals aangegeven in de e-mail van KPN) mijn abonnement te koppelen met MijnKPN. Maar dit levert een foutmelding op (zie afbeelding). Mijn vraag is of dit een kwestie van tijd is voordat ik mijn abonnement kan koppelen omdat ik een nummerbehoud heb aangevraagd of dat er iets mis is en ik contact moet opnemen met KPN? Ik wil niet straks een tijdje zonder telefoonnummer zitten.
 

Bij voorbaat dank

Mike

Ik denk dat het pas kan als het abonnement in gegaan is. Als dat volgende maand pas in gaat, dan bent u nu gewoon nog veel te vroeg.


Bedankt voor je reactie Nick. Uit de tekst uit de e-mail van KPN maak ik echter op dat dit wel al zou moeten kunnen. Maar misschien moet ik gewoon even afwachten.


@Mikec655 als je nummerbehoud aanvraagt wordt aan het klantnummer in de eerste instantie een tijdelijk nummer gebonden. Dit omdat ieder klantnummer altijd een telefoonnummer moet bevatten. Zodra de nummerovername klaar is wordt je eigen nummer aan je dossier gebonden.

Dit is de reden waarom je de foutmelding krijgt. Als het na de nummerovername nog niet lukt, laat het dan hier weten. Of bel ons op 0800-0402. 🙂