Skip to main content

Beste moderatoren/KPN.

Ik had een mobiel abo Hussel 5 GB + 5 GB en 150 min/sms.

Dit m.i.v. mijn nieuwe factuurperiode (vanaf 15/3) naar beneden bijgesteld tot

Hussel 2 GB 150 min/sms met de bedoeling ongeveer €2,50 per maand goedkoper uit te zijn.

Vandaag nieuwe factuur ontvangen, blijk ik juist ongeveer €5 duurder uit te zijn.

Dat komt omdat ik de Welkomstkorting van €2,50 en de korting op mobiel van €2,50 kwijt ben.

Terwijl in de bevestiging staat dat ik €2,50 combi korting op mobiel zou krijgen.

Ben ik niet blij mee.

Het maandelijks kunnen Husselen kan dus veel geld kosten.

In de bevestiging die ik kreeg stonden wel allerlei opsommingen die ik kreeg, maar niet wat ik kwijtraakte, slechte zaak.

Kan dit nog weer teruggedraaid worden?

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

 

Hallo @JanD ,

Je kunt maandelijks jouw abonnement naar boven of naar beneden bijstellen. 

Dus een maand later kun je weer teruggaan naar jouw oude voorwaarden. 

Voor jou gaat dat dan in per 15 april 2022.


Hallo @Noordzee , ik hoop dat je gelijk hebt.

Ik mis voor de periode 15-3 - 15-4 in ieder geval de Hussel Mobiel Korting, die staat wèl vermeld in MijnKPN.

Ik zie de reactie van KPN bij monde van een moderator met belangstelling tegemoet.

 


Hallo @Erik_ , heeft een moderator binnenkort al even tijd om aandacht te besteden aan mijn topic, ik zie binnen dit forum latere vraagstellers voorbijkomen die eerder geholpen worden.

 


Beste @JanD:blush: 
Geen Erik, maar wel ik! 

Aan de hand van jouw klantgegevens in jouw profiel, ben ik in het abonnement en de kortingen gedoken en ik kan mij goed voorstellen dat je niet blij bent. Ik leg graag het volgende aan je uit:

Hussel korting (Korting op Mobiel)

de korting op mobiel van €2,50 kwijt ben.

Zolang jij het mobiele abonnement combineert met een KPN Internet (en TV) abonnement, krijg je een korting op het mobiele abonnement. Bij het Hussel 2GB abonnement is dat inderdaad een Hussel korting van €2,50 per maand.
Bij een wijziging van het abonnement controleren wij standaard of er nog voldaan wordt aan de Hussel voorwaarden en op basis daarvan activeren wij de korting wel of niet opnieuw.

Jij voldoet nog aan de voorwaarden, dus de Hussel korting is opnieuw geactiveerd op 15-03-2022 (op deze datum is ook een e-mail “uw voordelen zijn veranderd” verzonden).

De korting die nu niet op de factuur staat, wordt automatisch meegenomen en verrekend op de eerstvolgende factuur. Ik zie de korting al klaar staan :ballot_box_with_check:.

Welkomstkorting

De welkomstkorting is een stukje maatwerk vanuit ons, voor een aantal geselecteerde klanten. Aan deze korting zitten een aantal voorwaarden verbonden, oa:

  • de korting loopt net zolang als de looptijd van het abonnement
  • Pas je het abonnement naar boven, dan blijft korting behouden. Dit geldt ook als je het abonnement weer naar beneden aanpast. 
  • Pas je het abonnement aan naar een abonnement lager dan waarmee je gestart bent, komt de korting definitief te vervallen. Het betekent ook dat wanneer je het abonnement vervolgens weer omhoog aanpast, de korting niet opnieuw geactiveerd wordt. 

En dat laatste is nu op jouw abonnement/ situatie van toepassing!
 

In de bevestiging die ik kreeg stonden wel allerlei opsommingen die ik kreeg, maar niet wat ik kwijtraakte, slechte zaak.

Hier zit het stukje maatwerk een beetje in de weg. Ik ga kijken of men naast de algemene bevestiging, hier iets voor kan regelen. Bijvoorbeeld een melding in MijnKPN, vóórdat je het abonnement daadwerkelijk past.

Wat betreft de huidige factuur, stuur ik jou nog een privéberichtje.


Hallo @Shyrin_  zie mijn reactie in het privé-bericht.