Skip to main content

hoi ik zie mijn vraag niet meer.

Ik heb een nieuwe mobiele telefoon met abonnement

Ik wilde in eerste instantie het toestel kopen maar verkoper zegt dan ben je duurder uit voor je toestel.

Oké nieuw abonnement helaas ben ik nu duurder uit voor mijn abonnement.

Kan ik alsnog toestel kopen en terug naar mijn oude abonnement.

Ik zit nog binnen 14 dagen

Hallo @Jotter,

Bij KPN betaal je op een los toestel een toeslag, die je weer niet betaald op een toestel bij het abonnement en bij een abonnement krijg je extra korting op het toestel. Vandaar dat je goedkoper uit bent. 
Als je wilt annuleren kan je bellen met 0800-0402, het toestel dien je ook te retourneren in nieuwstaat.


Oké dank je wel maar kan ik dan terug naar oude situatie


Oké dank je wel maar kan ik dan terug naar oude situatie

Alleen als het abonnement in de toekomst ligt zover ik weet. Als die al is geactiveerd kan je volgens mij alleen maar annuleren.  Kun je het beste even navragen via 0800-0402, die kunnen het precies zeggen.


Hoi @Jotter, als jij nog binnen 14 dagen zit, dan kun je nog annuleren en ga je terug naar de oude situatie. Let er op: als jij dit toestel en abonnement in de winkel hebt aangeschaft, dan moet je ook in dezelfde winkel annuleren. Heb je dit via de klantenservice gedaan, dan moet je om te annuleren bellen met 0800-0402. 


Oké Erik

Dank je wel ben net geweest en heb mij oude abonnement weer terug. Toestel gekocht ben in mijn geval goedkoper uit dor mijn oude abonnement te houden