Skip to main content

Hallo,

ik ben per 1 december in dienst bij een nieuwe werkgever en heb daar een iPhone gekregen. Dat betekent dat ik overstap van een privé abonnement bij Vodafone naar een abonnement bij KPN. Van mijn nieuwe werkgever heb ik een simkaart gekregen en de bedoeling is dat ik mijn eigen mobiele nummer mee overneem.

helaas is er ergens iets niet goed gegaan in de afstemming tussen mij, mijn werkgever, Vodafone en KPN want inmiddels heb ik wel een nieuwe telefoon maar kan ik daar nog niet mee bellen…..

Navraag wijst uit dat mijn abonnement bij KPN pas op 16 januari aanstaande actief wordt?! 
 

dat zou betekenen dat ik tot die tijd niet kan bellen.

u begrijpt dat dit voor mij geen optie is, dat is volstrekt ondenkbaar.

graag wil ik in contact komen met iemand die me wel kan helpen, in tegenstelling tot al die mensen die ik vorige week, gisteren en vandaag al aan de lijn heb gehad. Van het kastje naar de muur.

wie kan me helpen??

 

Hi @Gian Kerstges! Welkom op het forum!

Het is inderdaad niet de bedoeling dat je zonder telefonie komt te zitten. Wel is het daarom verstandig hiervoor te bellen.

Is het nieuwe KPN abonnement een particulier of zakelijk abonnement? Bel voor particulier 0800-0402. Bel voor zakelijk 0800-0403. Dan kijkt een medewerker gelijk met je mee.

Lukt het via die weg niet en gaat het om particulier, laat het dan hier weten. Vul daarbij ook je profiel in. Als het om zakelijk gaat kijk dan op ons zakelijke forum.Â