Skip to main content

ik heb pas een mobiele telefoon en betaal automatisch 10 € om de vier weken.

zelf bel ik niet zoveel dus mijn bel te goed loopt steeds verder op.

heeft KPN voor mij een goedkopere oplossing mijn zoon had het over PRE PAY

is het mogelijk dat ik eerst mijn stop met die automatische afhouding en over ga op PRE PAY

met vriendelijke groeten

A.Zomerschoe  

 

admin: gegevens verwijderd ivm privacy

Hallo @tonz, verplaats jouw privé gegevens aub naar je forum profiel, hier is het zichtbaar voor iedereen. Je kan je bericht tot 1 uur na plaatsing bewerken via de drie puntjes rechtsonder en dan ‘Bewerk’.


bedankt

RB


Hallo @tonz 

Je kunt het beste telefonisch contact opnemen met de  klantenservice (0800 0402). Daar gaan ze jou doorverbinden met de afdeling contracten. Zij hebben de mogelijkheid om jouw mobiele abonnement te verwijderen en over te zetten naar een Prepaid simkaart (met nummerbehoud). Laat je hier weten of het gelukt is?


@tonz. Ah, ik neem aan dat je PREPAID hebt genomen met automatische opwaardering. Want je hebt 't over 10 euro per maand en oplopend tegoed.

Heb je wel een ABONNEMENT à € 10 , dan is er geen sprake van oplopend tegoed. Dan heb je ONBEPERKT kostenloos bellen. (en kan je beter je vaste toestel niet gebruiken voor uitgaand bellen)

Oplossing indien PREPAID: Zet automatisch opwaarderen uit! Als je je telefoon minimaal 1 x in de 180 dagen gebruikt om zélf mee te bellen, sms-en, internet blijft beltegoed gewoon geldig. En hoef je ‘t alleen op te waarderen als de bodem in zicht is.

Dat kan bv via een bon bij de kassa/ks v.d. supermarkt.

En via internet: kpn.com/opwaarderen.


Hallo @tonz 

Je kunt het beste telefonisch contact opnemen met de  klantenservice (0800 0402). Daar gaan ze jou doorverbinden met de afdeling contracten. Zij hebben de mogelijkheid om jouw mobiele abonnement te verwijderen en over te zetten naar een Prepaid simkaart (met nummerbehoud). Laat je hier weten of het gelukt is?

@tonz 

Is het omzetten naar Prepaid gelukt?

Of had je al prepaid?

 


Hi Tonz, welkom op het forum. 

Zo te lezen heb je al prepaid aangezien we het hier over beltegoed hebben. Iedere maand opwaarderen is niet nodig, zolang je je telefoon maar 1 keer in de 6 maanden gebruikt. In dit geval kun je het beste automatisch opwaarderen uitzetten. Het automatisch opwaarderen kan je uitschakelen in MijnKPN. Zodra je bent ingelogd ga je naar het tabblad 'Opwaarderen'. Hier kun je het automatisch opwaarderen direct deactiveren. Heb je die knop niet, dan zou het al gedeactiveerd moeten zijn!

Lukt het zo?


Tonz, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.