Skip to main content
Vraag

mobiel abonnement opeens duurder

  • August 12, 2020
  • 0 reacties
  • 42 keer bekeken

Ik betaal al geruime tijd 15,- p/m voor mijn mobiel abonnement. Nu krijg ik opeens een factuur voor ruim 22,- euro. Dat kan toch niet kloppen, of is dit eenzijdig opgehoogd vanuit KPN? Mijn situatie is onveranderd? Al jaren trouwe klant. Kan iemand uitzoeken waarom de factuur niet gewoon 15,- euro is.

Dubbele data is ook opeens verdwenen… zijn opeens de abonnementen anders geworden zonder overleg?

 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.