Skip to main content

beste k.p.n ik heb voor een tijd terug mijn mobiel op gezegd

num. 06******** , dat na herhaalde verzoeken nog steeds in u administratie voor komt

twee maal er over gebeld hoe dat kan,en twee maal kunt u mijn nun, mobiel niet vinden

ik die geen verstand heb van techniek botst daar iedere weer  daar op,

dank u Jan


Admin: 06-nummer verborgen i.v.m. privacy. Deel nooit privégegevens openbaar op internet

beste lezer hopelijk hebt u mijn bericht ontvangen

ik ben geen computer freak van daar deze vraag  dank u Jan


Dag Jan, 

Geen probleem dat je geen computerfreak bent. Hoe heb je het abonnement opgezegd, en wanneer heb je dit gedaan? Heb je ook een bevestiging van de opzegging gekregen via e-mail? 

Ik hoor graag van je. 


beste lezerreactie op u antwoord. ik heb mijn  mobiel num. een half of jaartje terug telefonisch op gezegd

ik heb daarvoor geen keihard bewijs, maar dat gedane telefoon gesprekken worden door de k.p.n.

toch gesjiekt?net zo als u later vraagt aan mij,  hoe het telefoongesprek was. wat ik met u of u collega

heb gehad 14 dagen  of 3 weken daarvoor .hoe dat is geweest.kan ik geen antwoord opgeven omdat het mij dan niet duidelijk is waar dat over is gegaan, dus graag iets meer duidelijkheid.

dank u voor u reactie, verder ben ik zeer te vrede met k.p.n. Jan 


Duidelijk, ik zie echter dat dit nummer sinds eind 2011 is opgezegd. In welke administratie wordt dit nog precies weergegeven?


beste lezer mijn mobiele num, staat nog steeds genoteerd bij de KPN

zolang is mijn oude mobiel nog niet op gezegd zo u dat aan geeft

ik kom het nog regelmatig tegen bij het in loggen bij jullie, of gegevens

ik zoek het niet per se op, maar zie nog wel mijn oude num,

in jullie administratie

groetjes Jan


Dan begrijp ik het beter. Het abonnement is wel stopgezet voor de duidelijkheid. Ik vermoed dat dit zichtbaar wordt op Mijn KPN. Dit kun je zelf verwijderen in de Mijn KPN app. Klik dan op Producten > het 06-nummer > Meer opties bekijken > Abonnement. Onderin zie je optie "Abonnement verbergen”. Overigens maakt het niet uit of je het wel zichtbaar laat, dit kan geen kwaad.