Skip to main content

Ik wil het huidige mobiele abonnement (bij KPN) van mij zoon (<18 jaar) omzetten naar Kids Sim. Dat zou moeten kunnen aangezien mijn dochter die al heeft, gekoppeld aan een 3e abonnement (van mijzelf). Nu zie ik wel de optie staan in MijnKPN om het aan te passen maar de pagina achter de button bestaat niet (lees foutmelding). Overal gezocht bij klantenservice, website, veelgestelde vragen, forum, maar niks gevonden. Ook het 088 nummer gebeld, maar na 5 minuten doorlopen van het menu krijg ik de melding dat mijn vraag niet beantwoord kan worden……. ik wil gewoon een klantenservice medewerker spreken, ik bel niet voor niets……. Of nog beter, dit gewoon online/via de app zelf regelen. Wat een gedoe voor iets heel simpels zou ik zeggen. Hoe nu verder? En ja, ik kan ook morgen tijdens kantooruren bellen, maar ik vind eigenlijk dat ik nu al teveel tijd heb verloren aan een wijziging die heel eenvoudig zou moeten zijn maar nog steeds niet gerealiseerd is! Wie o wie weet raad?

Groet van een al jarenlang tevreden KPN klant (@KPN, wanneer komt mijn jubileumkado;-))

Blijven herhalen tegen de computer dat u een medewerker wil spreken ivm een storing, na een paar keer bellen worst je geloof ik automatisch doorverbonden.


Het is inmiddels opgelost, blijkbaar is het niet mogelijk om van een gewoon abonnement naar een kidssim te gaan. Misschien een tip voor KPN om dat wat beter uit te leggen op de website of in de KPN-app. KPN heeft me overigens wel een goed, eigenlijk een nog beter alternatief aangeboden. Dus ik ben tevreden met de afhandeling en omzetting.


Heel fijn dat je een beter alternatief hebt gekregen @Jordi77 en bedankt dat je het hier nog even laat weten! 😊


Reageer