Skip to main content

aangezien een externe partij mijn rekeningen betaald wil ik gaarne automatische incasso naar acceptgiro omzetten

Hoi @Frederik1972 
Dan mag ik aannemen dat je toch ook een bankrekening hebt?
Je kunt in Mijnkpn het bankrekeningnummer veranderen in je eigen nummer.


Nee,  als een administratie kantoor betaald dan moet ik juist NIET mijn eigen ibangebruiken lijkt me. 


Vanaf volgende maand


Hoi @Frederik1972 
Bel even met de KPN 0800 0402 en vraag naar de afdeling Incasso, dan heb je gelijk de juiste persoon te pakken.


Je kunt ook hier op een antwoord wachten, maar vanwege de drukte kan dat wel enkele dagen duren.
Dan moeten ze wel weten wie je bent dus vul dan vast je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel, wat alleen zichtbaar is voor webcare en voor jou, dan kunnen ze je sneller helpen.

Dus niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.

 

Of chatten via www.kpn.com/service (ik heb een andere vraag en wil graag contact > naar chat)


Hoi @Frederik1972, welkom. 

Het is mogelijk om per accept giro te betalen. Je krijgt dan maandelijks een papieren factuur in de brievenbus, hiervoor moet je wel extra betalen. Je kan het beste contact opnemen met mijn collega's van de klantenservice om dit in orde te maken. 

Hoi @Frederik1972 
Bel even met de KPN 0800 0402 en vraag naar de afdeling Incasso, dan heb je gelijk de juiste persoon te pakken.

Â