Skip to main content

Tot mijn verbazing is mijn mobiele abonnement plots beëindigd. Aangezien er op dit tijdstip niemand telefonisch kan reageren misschien via het forum. Kan dit abonnement per direct weer worden geactiveerd. Het nummer is al 15 jaar in gebruik en willen dat niet kwijt. Mijn klantnummer staat als het goed in het het profiel samen met het mobiele nummer

Alvast bedankt voor de reactie. 

 

 

Je eerste bezoek dus… WELKOM op het forum :bouquet:

Wat raar……. en zeer vervelend.

Vul vast a.j.b. je verdere gegevens in in je forumprofiel. (niet hier in het topic). Daarmee geef je toestemming dat een kpn moderator direct in je abonnement kan duiken. Er komt er vandaag (14 september) zeker al eentje langs. Dus als je gegevens er al staan scheelt dat weer tijd.

(reactie geplaatst 01:49)


@PeterG bedankt voor de info, heb intussen dat profiel ingevuld. Hopen dat het nog te herstellen is.


Sterkte. Ik ga ervan uit dat je je nummer niet kwijtraakt.


Hallo @nme anders NU meteen even bellen met 0800 0402.

Succes.

 


Hi @nme, wat rot dat je mobiele nummer het ineens niet doet. Fijn dat je op advies van Peter je gegevens al in je profiel hebt gezet. Ik heb ze erbij gepakt en nagekeken wat er aan de hand is. 

Zodoende zie ik dat je in februari contact hebt gehad over extra kosten in het buitenland. Er zijn destijds meerdere contactmomenten geweest. Op 02-02-2021 heb je een gesprek gehad met onze afdeling opzeggingen, en in overleg met mijn collega heb je toen je mobiele abonnement per 13-09-2021 opgezegd. Dat is de reden dat het abonnement het niet meer doet. 

Via het forum hebben we helaas geen mogelijkheden om het voor je terug te draaien of ongedaan te maken. Daarom raad ik je aan om de tip van JanD op te volgen; bel of chat even met onze klantenservice. Ik kan niets beloven, maar áls er opties zijn om het ongedaan te maken, dan kan onze afdeling opzeggingen je daarmee helpen. Ik hoop dat dat mogelijk is, en je toch snel weer aangesloten kan worden.


@all Het nummer is weer geactiveerd door het professionele handelen van een medewerker. Weet niet of zijn naam hier genoemd kan worden. Maar deze persoon verdient een compliment / bonus. 

Het is net welke medewerker je aan de telefoon krijgt of je probleem wel of niet opgelost kan worden.  Nogmaals bedankt voor het snelle en professionele handelen van deze man.

 

Mvgr Jeroen