Skip to main content

Deze week geprobeerd mijn werkabonnement bij Vodafone om te zetten naar privé-abonnement bij KPN. Doffe ellende! Eerst, op 5 januari, vrijwel geheel fout verwerkt door KPN, volgende dag is de order ongedaan gemaakt en is een nieuwe order aangemaakt. Dat ging beter, maar nummerbehoud werd geweigerd door Vodafone omdat de KPN ondanks herhaald aandringen van mij het niet nodig vond mijn klantnummer bij vodafone door te geven. Gisteren opnieuw de klantenservice gebeld. Nu zou wel het klantnummer doorgegeven worden, maar tot op heden niet de gevraagde bevestiging gekregen. Al met al zo’n 3 uur aan de telefoon gehangen. 

En ja hoor, het gaat weer mis. Nu is de ingangsdatum verkeerd. De klantenservice is wegens drukte niet bereikbaar. Wat een geklungel.


Na ruim een uur wachten nog geen resultaat!


Hi @Jaap Gall. De wachttijden op het forum zijn wat langer dan bij de klantenservice. Is het ondertussen gelukt of kan ik je er nog mee helpen? Als hulp nog nodig is vul dan je profiel even in en dan help ik je verder. 


Tot mijn verrassing ben ik teruggebeld in reactie op mijn negatieve beoordeling van de contacten en heeft de terugbeller de datum veranderd naar 1 feb, heel fijn! Nu hopen dat het nu wel goed gaat, het verontrustte me wel wat dat Vodafone aangaf dat er geen aanvraag lag het nummer over te nemen.

ik moet wel zeggen dat iedere keer dat ik iets moet regelen met de kpn het mis gaat, omdat degene die ik aan de lijn heb fouten maakt.